#6378 - jeg har altid synes ret godt om My Left Foot, det var den film der lærte mig at respektere Daniel Day Lewis som en af de bedre skuespillere i min bog.
Genså den med min familie i foråret og min søster blev ved med at kommentere den elendige framing på DVD'en. Der var adskillige gange hvor man kan se boom'en i toppen af billede - så meget at det nærmest er distraherende. Lagde du også mærke til det?
Nu har jeg aldrig set Tron og har først lige læst en artikel om universet i Empire. Men er den digitale udgave af Jeff ikke et computer program Clu som har overtaget Tron?
Jo men alle de andre computer programmer i Tron bliver spillet af rigtige mennesker og derfor ser det til tider en smule spøjst ud.
#6378 - jeg har altid synes ret godt om My Left Foot, det var den film der lærte mig at respektere Daniel Day Lewis som en af de bedre skuespillere i min bog.
Genså den med min familie i foråret og min søster blev ved med at kommentere den elendige framing på DVD'en. Der var adskillige gange hvor man kan se boom'en i toppen af billede - så meget at det nærmest er distraherende. Lagde du også mærke til det?
Altså, der er helt sikkert en del tekniske film i denne film, hvilket skam også er forståeligt nok grundet filmens budget og debutinstruktør. Lige den film, som din søster har bemærket, tror jeg umiddelbart ikke, jeg opdagede.
misuma (6404) skrev:
Min Venstre Fod er en af mine all time favoritter, mest pga DDL eminente præstation. Dejlig læsning Foeller Ü
Mange tak. :) _______________________________
Glemte forresten at nævne i min anmeldelse, at filmen til tider kan være ret frustrerende at overvære. Dette skyldes, at Christy Brown, som tidligere nævnt, er ude af stand til at bevæge sig, og på nogle meget vigtige tidspunkter i filmen er dette virkelig frustrerende at se på. Jeg er dog overbevist om, at dette er meningen fra Jim Sheridans side, så seeren på denne måde, får et indblik i, hvordan Christy selv har det.
#6401 McPeter 15 år siden
#6402 McPeter 15 år siden
#6403 Bobby Singer 15 år siden
Jo men alle de andre computer programmer i Tron bliver spillet af rigtige mennesker og derfor ser det til tider en smule spøjst ud.
#6404 misuma 15 år siden
#6405 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6406 MMB 15 år siden
Altså, der er helt sikkert en del tekniske film i denne film, hvilket skam også er forståeligt nok grundet filmens budget og debutinstruktør. Lige den film, som din søster har bemærket, tror jeg umiddelbart ikke, jeg opdagede.
Mange tak. :)
Glemte forresten at nævne i min anmeldelse, at filmen til tider kan være ret frustrerende at overvære. Dette skyldes, at Christy Brown, som tidligere nævnt, er ude af stand til at bevæge sig, og på nogle meget vigtige tidspunkter i filmen er dette virkelig frustrerende at se på. Jeg er dog overbevist om, at dette er meningen fra Jim Sheridans side, så seeren på denne måde, får et indblik i, hvordan Christy selv har det.
#6407 evermind 15 år siden
#6408 Batsy 15 år siden
slår uden tvil, mange krigs film, den er så veludført, fremragende skuespil, og en rigtig historie og ikke noget som Saving private Ryan.
Tom hanks og steven spielberg står bag den her serie, og de gjorde det fantatisk job, og vil klart tænke mig at se den her serie en gang mere.
Wow, en af de bedste serie jeg har set, underholdt fra første episode til sidste episode.
Min yndligns episode må være "Crossroads", det har Tom Hanks bag kamerat. Skuespillerene burde få Oscar for deres Præstationer.
Husk også at de meste er Historisk korekt og fortalt af de soldater der oplevede krigen
6/6
anbefales til alle som ikke har set den! især dem der elsker film/serie om 2 verdenskrig.
#6409 evermind 15 år siden
#6410 McPeter 15 år siden
Skal også selv stramme op og få set The Pacific som jeg selv har liggende i tin-BD. ;-)
Et lille juleprojekt måske. :-)