En fornuftig plan, hvis den holder stik. Jeg har skrevet kort om hver af hans film i den anden tråd, hvis du har set det? Så har du lidt at gå ud fra. :)
Afsindig Alsidige Anmeldelser af Anders - http://neranders.wordpress.com/
#6774: Jo jo skal nok prøve at holde fast i det. Og har set listen. Havde faktisk også besluttet hvilken en jeg vil se, men har lige glemt titlen nu. Er dog meget spændt på at se videre, da jeg synes rigtig godt om "Kiki", som du sagde blot var middelmådig (hvilket jeg går ud fra må betyde at de andre er VIRKELIG gode.)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
En familie hvis mantra er, at mændene skal være politibetjente, ærlige betjente vel at mærke.
Egentlig en ganske solid film, dog syntes jeg slutningen ødelægger helheds indtrykket af filmen.
7/10
Atlantic City - 1980
Lou er en gammel gangster, som "mener" han var ven med alle de rigtige i gamle dage, nu er han blot en gammel mand. Da han møder en ung kvinde, øjner der sig pludselig en ny chance.
En genial film som virkelig skal ses.
10/10
The Great Dictator - 1940
Adenoid Hynkel styrer sit land med hård hånd. Men hvad han ikke ved er at han har en dobbelt gænger i en fattig barber.
Dette er et af Chaplins mesterværker. Lige denne er min personlige favorit.
En ydmyg mand kæmper sig op til et stort politisk liv, i et forsøg på at gøre livet lettere for de fattige. Men vejen til succes er ofte beklædt med fristelser.
Jeg havde forventet meget mere, med navne som Sean Penn, Jude Law, Anthony Hopkins, Kate Winslet og James Gandolfini. Men ak ak det som jeg forventede udeblev.
6/10
Rear Windows - 1998
Kemp er lam efter en ulykke, han begynder at udspionere sine naboer. En dag overhører han et mord.
Jeg vidste ikke at man havde lavet et remake af rear window, det ved jeg så nu. Til trods for at dette er den sidste rolle som Christopher Reeve spiller, hjælper det ikke på det overhovedet, filmen er noget makværk.
Satans som den gode stil fortsætter. Ari, Drama og Turtle stjæler for mig helt sikkert opmærksomheden i serien. Er vild med Ari's vredes udbrud og Drama og Turtles dum og dummere ulykker.
#6771 Collateral 15 år siden
#6772 neran 15 år siden
#6773 Collateral 15 år siden
#6774 neran 15 år siden
En fornuftig plan, hvis den holder stik. Jeg har skrevet kort om hver af hans film i den anden tråd, hvis du har set det? Så har du lidt at gå ud fra. :)
#6775 Collateral 15 år siden
#6776 Batsy 15 år siden
#6777 Kiksmann 15 år siden
Trailer
En familie hvis mantra er, at mændene skal være politibetjente, ærlige betjente vel at mærke.
Egentlig en ganske solid film, dog syntes jeg slutningen ødelægger helheds indtrykket af filmen.
7/10
Atlantic City - 1980
Lou er en gammel gangster, som "mener" han var ven med alle de rigtige i gamle dage, nu er han blot en gammel mand. Da han møder en ung kvinde, øjner der sig pludselig en ny chance.
En genial film som virkelig skal ses.
10/10
The Great Dictator - 1940
Adenoid Hynkel styrer sit land med hård hånd. Men hvad han ikke ved er at han har en dobbelt gænger i en fattig barber.
Dette er et af Chaplins mesterværker. Lige denne er min personlige favorit.
10/10
All the kings men - 2006
Trailer
En ydmyg mand kæmper sig op til et stort politisk liv, i et forsøg på at gøre livet lettere for de fattige. Men vejen til succes er ofte beklædt med fristelser.
Jeg havde forventet meget mere, med navne som Sean Penn, Jude Law, Anthony Hopkins, Kate Winslet og James Gandolfini. Men ak ak det som jeg forventede udeblev.
6/10
Rear Windows - 1998
Kemp er lam efter en ulykke, han begynder at udspionere sine naboer. En dag overhører han et mord.
Jeg vidste ikke at man havde lavet et remake af rear window, det ved jeg så nu. Til trods for at dette er den sidste rolle som Christopher Reeve spiller, hjælper det ikke på det overhovedet, filmen er noget makværk.
1/10
#6778 knipsknips 15 år siden
Satans som den gode stil fortsætter. Ari, Drama og Turtle stjæler for mig helt sikkert opmærksomheden i serien. Er vild med Ari's vredes udbrud og Drama og Turtles dum og dummere ulykker.
5/6
#6779 MMB 15 år siden
Dejligt at se endnu en fan! :) Dog må du have lavet en fejl i din bedømmelse, da der står 5/6 og ikke 6/6. ;)
#6780 Sweetiebellefan 15 år siden
Jeg aner ikke hvad anmeldere finder så slemt om denne film, men jeg er nu heller ikke den Transformers die hard fan.
Den her gang ender slaget mellem de gode og onde robotter i Egypten, og den her gang er der mere sex og vold.
Langtrukken, men flot lavet.
8/10