Gravatar

#6861 knipsknips 15 år siden

Entourage - Sæson 4

Så fik jeg hevet mig igennem fjerde sæson på to dage.
Serien lever ikke op til de første tre sæsoner, men stadig vildt underholdende. Drama's pinligheder når Næsten op på klovn højdepunkter til tider. Igen syntes jeg Drama og Turtle og til dels Ari trækker serien op.

4/6
Gravatar

#6862 elwood 15 år siden

Sorry :(

Men ja, jeg så den nu ikke som det slemme, men ok fair nok, spoilertagger blot alt fra nu af, plejer jeg egentlig også og gøre, jeg tænkte blot ikke rigtig over det var en spoiler som sådan, man kan fint se det fra andre folks vinkel.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6863 frankdrebin 15 år siden

Har lige set dokumentaren "Dear Zachary" på DR2.. Virkelig rørende dokumentar! Nok en af de film/dokumentarer der har rørt mig mest!

Andre der så den?
Gravatar

#6864 Kruse 15 år siden

A Streetcar Named Desire

Jeg har ikke tænkt mig at skrive meget om denne film, men et par ord fortjener den i hvert fald. Det er en fremragende film som byder på fantastisk skuespil. Jeg ville ønske at Marlon Brando var med i hver scene, for han er virkelig fantastisk og stjæler hver scene han er med i. Han har en intensitet der virkelig er hypnotiserende. Vivien Leigh gør det også virkeligt godt, hvor hun spiller en rolle der er svær at få sympati for.

Alt i alt en fremragende film med gode præstationer og en fantastisk Marlon Brando.

5/6
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6865 TheEnd 15 år siden

frankdrebin (6863) skrev:
Har lige set dokumentaren "Dear Zachary" på DR2.. Virkelig rørende dokumentar! Nok en af de film/dokumentarer der har rørt mig mest!

Andre der så den?

Damn, så lige traileren på IMDb. Den historie ville jeg nærmest kalde urealistisk, hvis filmen var fiktion. Filmen ser fantastisk ud. Ærgerlig over at jeg missede den :(
Den er hermed røget på min must see liste.

Håber inderligt at filmen ender godt!
A bottle! Don't bother.
Gravatar

#6866 Riqon 15 år siden

Halloween (1978)

Jeg havde aldrig set den før, så forventningerne var høje. Jeg må indrømme, jeg af og til har blandet Jason Vorhees og Mike Myers sammen, så der var på dette punkt også noget, jeg trængte til at få styr på. Jeg havde hørt, at John Carpenter her havde skabt et mesterværk, som siden skulle inspirere alle slasherfilm og gyserfilm i øvrigt.

Men da jeg så filmen i går, spekulerede jeg for det meste af tiden bare på, what all the fuss was about. Musikken var da dejlig på den creepy måde, og Myers var da ganske charmerende skurk, men specielt skræmmende blev filmen aldrig. Jeg gætter på, at jeg er blevet "hærdet" af nogle af de mange film, den har været med til at inspirere, og at det måske er derfor, den ikke virker længere. Derfor er det også urimelig svært at give den en karakter i dag, da jeg har lyst til at tage højde for den effekt, den havde i 1978 (9 år før jeg blev født).
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#6867 wimmie 15 år siden

Riqon (6866) skrev:
Halloween ... i 1978 (9 år før jeg blev født).

Damn...jeg havde skudt dig til at være ældre.... ældre end mig :-O

Sorry, dette er udelukkende ment som en kompliment ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#6868 Riqon 15 år siden

#6867 -

Og så er jeg kun 164 cm høj. ;)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#6869 wimmie 15 år siden

Riqon (6868) skrev:
#6867 -

Og så er jeg kun 164 cm høj. ;)

Really?

I så fald er jeg sørme både højere og ældre end dig :p
Og jeg er ikke engang særlig høj - 167.

Men det er jo ikke størrelsen det kommer an på, vel? ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#6870 Lord Beef Jerky 15 år siden

Jo, det er størrelsen det kommer an på.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: