Gravatar

#6881 Riqon 15 år siden

Fordi den som sagt ikke virkede på mig overhovedet. :) Og det synes jeg er mindstekravet til en gyser: at den faktisk formår at skræmme. Heldigvis står jeg ret alene med den oplevelse af filmen.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#6882 knipsknips 15 år siden

Star Wars Episode 1

Forstår ikke hvorfor jeg var så pjattet med den da den udkom i 1999. Var ikke så gammel, ved ikke om det er en undskyldning.
Men idag holder jeg mig til de "originale". Computer grafikken er tydelig at se hvor dårligt det er lavet, skuespillet stinker og Lucas skal holde sig langt væk fra instruktør stolen.

2/6
Gravatar

#6883 MOVIE1000 15 år siden

#6681 jeg tror heller ikke at de fleste herinde vil finde den skræmmende, men mere godt lavet og starten på noget nyt.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#6884 Kruse 15 år siden

Jeg synes tilgengæld at "Halloween" virkede fremragende, da jeg så den for et par år siden. Den kom virkelig under huden på mig og formåede at skræmme mig, på trods af at jeg har set flere af konventionerne i andre gyserfilm. Den bruger suspense på fremragende vis efter min mening.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6885 TheEnd 15 år siden

Tusind tak for linket :) Den film bliver jeg simpelthen nød til at se.
A bottle! Don't bother.
Gravatar

#6886 Åkepool 15 år siden

Riqon (6866) skrev:
i 1978 (9 år før jeg blev født).

Jeg havde godt nok også skudt dig til at være ældre, ikke ældre end mig, men ældre .
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#6887 Highland Park 15 år siden

#6885: Det var da så lidt, jeg har også tænkt mig at se den. :)

Tak til frankdrebin for tippet.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#6888 Thomsen 15 år siden

Jeg er med Riqon mht. HALLOWEEN. Jeg anerkender den absolut som en meget vigtig film for sin genre, og det er heller ikke svært at se, at den er teknisk særdeles veludført. Men emotionelt gjorde den intet for mig.

Jeg tror, at problemet måske ligger i, at HALLOWEEN har været så betydningsfuld for horrorgenrens udvikling i 1980'erne, at jeg har set alle dens virkemidler genbrugt utallige gange i andre film, før jeg endeligt fik set den selv.

... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#6889 Riqon 15 år siden

#6884 -

Fair nok - min vurdering er nok ikke så lidt påvirket af fejlagtige forventninger til filmen.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#6890 misuma 15 år siden

Genså Jurrasic Park - Jeg synes faktisk det var et dejligt gensyn, CGI'en for sig selv holder nogenlunde i dag, men sæt et menneske ind i samme billede og så ser det straks mere outdatet ud.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?

Skriv ny kommentar: