Jeg tror aldrig at jeg vil se Lost igen. Specielt når jeg ved hvor mange random mysterier de bare presser ind i serien for at holde seeren fanget, uden nogensinde at besvare 80% af dem.
#7093 hehe jeg startede forfra i starten af januar lige nu er jeg igang med sæson 3, og regner med at jeg kan starte på sæson 4 i slutningen af denne uge :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Danny Boyle's '127 Hours' tager udgangspunkt i den virkelige historie om en ego-klatrer der på en tur får sin arm klemt fast under en stor sten. Filmen benytter en del flashbacks til at supplere hans kamp for overlevelse. Man skal ikke være bange for blod når man ser den iøvrigt. Udemærket film, uden at være helt fantastisk. Kunne bedre lide hans film 'Slumdog Millionaire'. 4 / 6
#7087 "Boogie Nights" er også min yndlings Anderson-film. Så mange geniale påfund pakket ind i en uhøjtidelig stemning, så man næsten ikke bemærker, hvor god den egentlig er.
#7096 Så "Possession" for første gang for nyligt. Bindegal film men også ekstremt fascinerende. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#7091 wimmie 15 år siden
Enig :)
#7092 duuk74 15 år siden
Samt ikke at forglemme et vidunderligt soundtrack
#7093 misuma 15 år siden
#7094 Bobby Singer 15 år siden
#7095 IK 15 år siden
Babo hvad synes du egentlig om Quantum Of Solace? Jeg hører dig aldrig nævne den. :)
#7096 loki 15 år siden
7/10
Possession (1981): Virker helt Lynch'sk til tider både med historie og kameraføring.
8/10
Catfish (2010): Fascinerende historie, men uden det helt store klimaks.
6/10
#7097 MOVIE1000 15 år siden
#7098 Wangsgaard 15 år siden
#7099 McPeter 15 år siden
#7100 Benway 15 år siden
#7096 Så "Possession" for første gang for nyligt. Bindegal film men også ekstremt fascinerende. :)