Gravatar

#7221 wimmie 15 år siden

HELT enig! :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#7222 Babo Rises 15 år siden

Bruce (7218) skrev:
#7217 Rachel Weisz!!!!!!

Sød nok.. Men jeg kan bedre lide Michelle Monaghan :) Scarlett er også, ja.. :)
Gravatar

#7223 Slettet Bruger [4112912599] 15 år siden

#7218 Hun er jo også ledig på markedet efter bruddet med Aronofsky.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#7224 Bruce 15 år siden

#7223 Det vidste jeg ikke, I'm outta here!!!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#7225 wimmie 15 år siden

Babo Rises (7222) skrev:
Sød nok.. Men jeg kan bedre lide Michelle Monaghan :) Scarlett er også, ja.. :)

Det kan jeg så til gengæld godt forstå ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#7226 Kruse 15 år siden

dyg (7215) skrev:
Nu bliver jeg sikkert skudt... Men jeg forstår simpelthen ikke den fascination af Megan Fox. Jeg er ikke ret langt fra at synes, at hun er direkte grim.

Jeg er helt enig! I øvrigt så så hun faktisk bedre ud inden alle hendes skønhedsoperationer.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7227 Åkepool 15 år siden

Synes nu heller ikke at Megan Fox er den store åbenbaring. Bevares, hun er da meget lækker i "Transformers", når hun står og kigger på bilens motor på et tidspunkt, men det er nu mere hele måden det er filmet på.
Generelt er hun sgu ret ligegyldig at se på og døjer vist ret meget med uren hud.

Babo Rises (7220) skrev:
Den krop er da for vild

Er den så meget mere vild end mange andre? Det er da sådan en typisk lidt for tynd modeltøsekrop, uden lækre former.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7228 Slettet Bruger [4112912599] 15 år siden

Jeg kan finde mange dejlige damer i film. Men det kommer nok også lidt an på hvilke typer man synes om.

Scarlett kan jeg godt lide, ikke mindst fordi jeg synes hun meget naturlig ud (i mangel af bedre ord). Hun ser ikke ud som om hun er sminket helt vildt op af alt muligt (selv om hun naturligvis godt kan være det).

Ellers er jeg nok mere til typer som Natalie Portman, Zooey Deschanel, Ellen Page, Mila Kunis og en ny stjerne Jennifer Lawrence. Sidstnævnte er egentlig også lidt sjov på den måde, at hun spiser som en hest (altså spiser meget).
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#7229 Babo Rises 15 år siden

Åkepool (7227) skrev:
Er den så meget mere vild end mange andre? Det er da sådan en typisk lidt for tynd modeltøsekrop, uden lækre former.

Der er mange lækre hollywood damer derude, så hun er ikke den eneste, nej. Jeg kan da nævne hav :)

Synes da ikke hun virker så tynd som de her magre modeltøser, slet ikke. Slank jovist. Men du er vist til store bageform :)
Gravatar

#7230 Babo Rises 15 år siden

Enig omkring Scarlett, hun er bare naturlig smuk og fræk. Charlize Theron også.

Ellen Page begriber jeg ikke du har med. Hun ligner et lille barn, seriøst. Hun er squ ikke en kvinde endnu.

Skriv ny kommentar: