Meh. Standardiseret psyko-overnaturlig gyser med en eller to chok-effekter. Ganske forudsigelig.
2/10
----------
Zeitgeist: Moving Forward
Rigtig god grundfilosofi, men dog mangler de et grundigere studie omkring, primært, de energimæssige forehold med deres "cirkel-by-løsning", men det er helt sikkert i den rigtige retning.
Nu bliver jeg sikkert skudt... Men jeg forstår simpelthen ikke den fascination af Megan Fox. Jeg er ikke ret langt fra at synes, at hun er direkte grim.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Har lige set en russisk film som hedder Posetitel muzeya (A Visitor To A Museum) fra 1989. Desværre kun en brændt kopi jeg fik af en ven, da den er svær at opdrive, men håber på at finde den originale meget snart. Det er en post-apokalyptisk mareridts lignende film, med en anelse Stalker over sig. Anbefales stærkt til folk der nyder en god mørk og syret kunst-film. 6/6
Ps. Hvis nogen ved hvor jeg kan finde den, vil jeg blive rigtig glad.
Nu bliver jeg sikkert skudt... Men jeg forstår simpelthen ikke den fascination af Megan Fox. Jeg er ikke ret langt fra at synes, at hun er direkte grim.
Jeg skyder dig ikke - jeg er sådan set enig. Jeg plejer ikke at være bleg for at udtale mig om smukke kvinder (set fra et kvindeligt ikke-lesbisk synspunkt), og jeg kan virkelig heller ikke se hvad mænd ser i hende - udover dét meget åbenlyse seksuelle - jeg kan nævne maaaange kvinder som jeg synes er langt mere sexede uden at de behøver at være nærmest vulgære ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Er det ikke nok? :) Den krop er da for vild. Måske liige et par tatoveringer for mange, men.... til gengæld har jeg aldrig fattet hvorfor man kan lide Angelina Jolie. Hun ligner et lig.
#7211 Babo Rises 15 år siden
Din gris :) hende ser man knap nok, desværre. Hun har også for meget tøj på synes jeg :) Jeg går ud fra, at dit spørgsmål er besvaret :)
#7212 loki 15 år siden
Meh. Standardiseret psyko-overnaturlig gyser med en eller to chok-effekter. Ganske forudsigelig.
2/10
----------
Zeitgeist: Moving Forward
Rigtig god grundfilosofi, men dog mangler de et grundigere studie omkring, primært, de energimæssige forehold med deres "cirkel-by-løsning", men det er helt sikkert i den rigtige retning.
Ingen karakter.
#7213 IK 15 år siden
Jep. :) Nu skal filmen helst undgås.
#7214 Babo Rises 15 år siden
gense enkelte sekvenser fra transformers eller jennifer's body :)
#7215 dyg 15 år siden
#7216 Eraserhead 15 år siden
Desværre kun en brændt kopi jeg fik af en ven, da den er svær at opdrive, men håber på at finde den originale meget snart.
Det er en post-apokalyptisk mareridts lignende film, med en anelse Stalker over sig.
Anbefales stærkt til folk der nyder en god mørk og syret kunst-film. 6/6
Ps. Hvis nogen ved hvor jeg kan finde den, vil jeg blive rigtig glad.
#7217 wimmie 15 år siden
Jeg skyder dig ikke - jeg er sådan set enig. Jeg plejer ikke at være bleg for at udtale mig om smukke kvinder (set fra et kvindeligt ikke-lesbisk synspunkt), og jeg kan virkelig heller ikke se hvad mænd ser i hende - udover dét meget åbenlyse seksuelle - jeg kan nævne maaaange kvinder som jeg synes er langt mere sexede uden at de behøver at være nærmest vulgære ;)
#7218 Bruce 15 år siden
#7219 MOVIE1000 15 år siden
#7220 Babo Rises 15 år siden
Er det ikke nok? :) Den krop er da for vild. Måske liige et par tatoveringer for mange, men.... til gengæld har jeg aldrig fattet hvorfor man kan lide Angelina Jolie. Hun ligner et lig.