Gravatar

#7241 nakalay 15 år siden

#7240 Du er ikke det mest intelligente individ, er du?
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#7242 wimmie 15 år siden

Så fordi en pige ikke har brede hofter og store bryster og måske ligner en teenager selvom hun er 24, så er hun ikke én man kan date fordi så betyder det at man går efter dem der ligner børn?
Jeg håber ikke det er dét du mener ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#7243 Kruse 15 år siden

Ellen Page

Jeg synes nu ikke at Ellen Page ligner et barn. Med det rette makeup og udkædning, kan hun godt komme til at se yngre ud end hun er, men hun er efterhånden vokset fra disse roller. Det jeg finder mest attraktivt ved Ellen Page er nu engang hendes charme, som stråler ud af hende i både hendes film og hendes interviews.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7244 Babo Rises 15 år siden

Nej, men jeg håber da, at dumheden er det eneste vi to har tilfælles..
Gravatar

#7245 Babo Rises 15 år siden

wimmie (7242) skrev:

Så fordi en pige ikke har brede hofter og store bryster og måske ligner en teenager selvom hun er 24, så er hun ikke én man kan date fordi så betyder det at man går efter dem der ligner børn?
Jeg håber ikke det er dét du mener ;)

Jeg er ikke tiltrukket af hende, såre simpelt. Fysisk altså. Hvordan hun er til hverdag aner jeg ikke, men det er nok ikke hende jeg gik til først :) hvordan andre ser på hende, er en smagssag.
Gravatar

#7246 evermind 15 år siden

#7243 Haha, jeg havde ikke fattet, at det faktisk er Inceptions Ariadne, der var tale om. Jeg genkendte hende seriøst ikke, da jeg googlede, så det kan ske, det har været nogle billeder af hendes noget yngre jeg, der sprang mig i øjnene. Men hun er såmænd da ganske kær i Inception, må jeg så hellere krybe til korset og indrømme. Ikke en, jeg sådan har tænkt så meget over efterfølgende, men ganske kær. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#7247 Babo Rises 15 år siden

Kruse (7243) skrev:
charme, som stråler ud af hende i både hendes film og hendes interviews.

ja, hun virker ret sympatisk, og sød...
Gravatar

#7248 wimmie 15 år siden

Det var nu også mere i henhold til at du skrev at der jo også var mænd der tændte på kvinder der ligner unge piger. Jeg synes det virkede lidt som om du dømte alle mænd til at være små-pædofile fordi de havde en kæreste der så yngre ud end hun var ;)

Selv har jeg haft et lille 'girl-crush' på Alison Lohman som faktisk minder en smule om Ellen Page - men hun falder vist også ind under kategorien "kvinder der ser meget yngre ud ene de er ;)

Ellers er jeg normalt enig med dig Babo; jeg synes da også det klæder kvinder mere med lidt former (det skal jeg jo sige, ellers forråder jeg jo min egen type :p )
Gravatar

#7249 evermind 15 år siden

wimmie (7248) skrev:
Selv har jeg haft et lille 'girl-crush' på Lise-Lotte Lohmann

jeg synes da også det klæder kvinder mere med lidt former (det skal jeg jo sige, ellers forråder jeg jo min egen type :p )

:O
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#7250 wimmie 15 år siden

LOL! :D

....wait a minute..... :-O

Skriv ny kommentar: