Gravatar

#7621 Bruce 15 år siden

Batsy (7617) skrev:
Bruce er ok...

Er du overrasket?!?!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#7622 Kruse 15 år siden

Det skal dog også siges at jeg oprindeligt ville skrive 4-5/10, da det klart er derned mod at den svinger, men jeg valgte så at runde op, da det trods alt skulle kunne ses at jeg synes at den var bedre end "The Box" :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7623 elwood 15 år siden

Resident Evil Afterlife

Kender i det der med film der skal virke som om der næsten intet håb er for karakterne?
normal kan de være gode film, men her overraskede Resident Evil Afterlife mig sku.

Jeg vidste godt det ikke var et mesterværk jeg skulle se, men tænkte nu sku den ses.

Og damm den her var søvndyssene kedelig... Wesker sagde næsten ikke noget og fremstod ikke som den store trussel eller ondskab som han normal gør i spillene f.eks. Alice var ekstrem tynd beskrevet, der var ikke den samme form for rap i kæften attetyde eller badass over hende, men følte lidt hun nærmest tog den på auto pilot.

Filmen var så tom og ensom, svært og beskrive men argg den var fæl 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7624 Lord Beef Jerky 15 år siden

#7622 Der er problemer med din smag i dette tilfælde. Southland Tales er über pretentious, obnoxious og rodet... The Box er ok.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#7625 misuma 15 år siden

Genså Repo Men med en kammerat. Visse film bliver bare bedre ved at se dem i godt selskab og denne her var en af dem. Filmen er et vellykket potpourri af sci-fi, blodig aktion og humor garneret med sprød jazz, måske en sælsom kombi, men skidtet smager godt.

Desuden fik vi set Buried. Jeg værdsætter forsøget i at skrue en original thriller sammen, men har ikke helt fundet ud af om den faktisk faldt i min smag.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#7626 Batsy 15 år siden

7521# Haha!, Ikke dig bruce den anden Bruce Willis, jeg beklager at jeg forvirrede dig ):
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#7627 Kruse 15 år siden

Lord Beef Jerky (7624) skrev:
#7622 Der er problemer med din smag i dette tilfælde. Southland Tales er über pretentious, obnoxious og rodet... The Box er ok.

"The Box" er også alle disse ting. Forskellen er at "Southland Tales" ikke ligger skjult på det, da den bare springer ud i det med det samme. "The Box" virkede ok nok i starten, hvilket gjorde det endnu mere irriterende, når den efterhånden går amok.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7628 Batsy 15 år siden

7623# Jeg syndes etteren var sådan som du beskrev 4 eren. Dårligt skuespil skal man lede længe efter syndes jeg . Ikke engang Michelle Rodruriquez kunne redde makværket, men er sådan set vant til at se hende som en "badass bitch". Paul WS anderson fuckede Resident evil og senere gjorde han et værre stykke arbejde med Alien Versus Predetor *snøft*
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#7629 wimmie 15 år siden

misuma (7625) skrev:

Desuden fik vi set Buried. Jeg værdsætter forsøget i at skrue en original thriller sammen, men har ikke helt fundet ud af om den faktisk faldt i min smag.

Jeg har det lidt på samme måde...går lige og roder med en lille anmeldelse...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#7630 Bruce 15 år siden

Jeg så 15 minutter af Buried. Ikke fordi den var dårlig, nærmest tværtimod, men fordi jeg får det rigtig dårligt af konceptet. Forestillingen om den situation i en kiste, er mig langt mere skræmmende end horror, splatter etc.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos

Skriv ny kommentar: