# 790 Mest seværdige film spørger du ... hmmm .... tjaaaaa.... dem jeg bedst kan lide er klart Election 1 og 2 - The Mission, Running Out of Time og Breaking News kunne jeg også godt lide, men det kommer lidt an på hvad genre du er til.
Så fik vi også afsluttet LOTR-trilogien. "Return of the king" faldt i lidt bedre jord end de to foregående. Hvis jeg endelig skulle nævne en favorit, må det blive denne. Men enig med jonasgr, de er vanvittigt flotte og kunne være en fryd på en af de blå - især hvad angår lyden. Det 5.1 EX lydspor* der var på skiven lød hvert fald udmærket. :)
4½/6
* Hvilket så kun var på den første, fandt jeg så lige ud af. "Return of the king" havde et almindelig DD5.1. Jeg synes nu ellers det lød ganske fint. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#801 wimmie 15 år siden
Det er vel lidt en smagssag - jeg synes Kubrick er genial - men Eyes Wide Shot var for mig en dræber...
#802 Highland Park 15 år siden
Han bliver faktisk overgået af Takashi Miike.
#803 El vez 15 år siden
#804 Highland Park 15 år siden
#805 Bony 15 år siden
Men må indrømme, at jeg fandt dem begge en smule bedre end første gang jeg så dem. Men forstår stadig ikke den massive hype der har været omkring dem.
"Fellowship Of The Ring" 4/6
"The Two Towers" 3/6
Nu slutter vi lige af med "Return Of The King" i aften, så vi kan få afsluttet trilogien.
#806 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#807 Takfornu 15 år siden
#808 Bony 15 år siden
4½/6
* Hvilket så kun var på den første, fandt jeg så lige ud af. "Return of the king" havde et almindelig DD5.1. Jeg synes nu ellers det lød ganske fint. :)
#809 filmz-Kadann 15 år siden
Er det biografudgaverne I har set, eller EE?
#810 Bony 15 år siden