9240# Snakker om Star Wars, folk som elsker de gamle vil ikke kunne tage dig seriøst som ikke kender dig og nogen vil nok tænke "åh gud, han har den en dårlig smag". Altså ikke at JEG siger du har en, jeg syndes den nye og gamle trilogi er fantatiske :)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
9240# Snakker om Star Wars, folk som elsker de gamle vil ikke kunne tage dig seriøst som ikke kender dig og nogen vil nok tænke "åh gud, han har den en dårlig smag". Altså ikke at JEG siger du har en, jeg syndes den nye og gamle trilogi er fantatiske :)
Batsy, du er efterhånden ude i en foruroligende combo ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Det jeg skrev, var nu bare en joke. Jeg ville bare drille dig med, at du skrev, at du var seriøs ligesom mig eller "just like BN". Men du fangede vist ikke joken. ;-)
Antichrist, 2009 Det var et gensyn. Og kun lige en kort lille anmeldelse: det er stadig en absolut fed film. Hele vejen rundt, fra start til slut. Som så mange andre var jeg lidt irriteret over
den talende ræv, men det giver fint mening nu. "Han" siger kort før, at det er hjernen, der forvringer virkeligheden, og det er tydeligvis "Hans" hjerne, der opfatter ræven på de måde.
#9241 Batsy 14 år siden
#9242 Babo Rises 14 år siden
#9243 evermind 14 år siden
Batsy, du er efterhånden ude i en foruroligende combo ...
#9244 Batsy 14 år siden
#9245 Antlion 14 år siden
#9246 BN 14 år siden
Det jeg skrev, var nu bare en joke. Jeg ville bare drille dig med, at du skrev, at du var seriøs ligesom mig eller "just like BN". Men du fangede vist ikke joken. ;-)
#9247 Batsy 14 år siden
9245, øhhh bøh? hvad har det med sprog fag at gøre :P?
#9248 Skeloboy 14 år siden
Det var et gensyn. Og kun lige en kort lille anmeldelse: det er stadig en absolut fed film. Hele vejen rundt, fra start til slut. Som så mange andre var jeg lidt irriteret over
Det er Von Triers bedste film...nuff said :)
9/10, top44 (tæt på 10/10)
#9249 Highland Park 14 år siden
Ork, det ku' sagtens have været meget værre:
#9250 MOVIE1000 14 år siden