#9560: Det er svært at beskrive hvad der var fedt ved slutningen, og det er heller ikke en af den slags slutninger som er bedre end resten af filmen, men jeg følte bare at slutningen på en god måde var i overensstemmelse med filmen som helhed. Jeg følte ikke at det på nogen måde trak ned. Meget mere er der stort set ikke at sige til det.
Jeg synes at det var et meget interessant valg at lade "hovedpersonen", Josh Brolin, dø, og hele eksekveringen af det fandt jeg ganske fremragende.
Og også Anton Chigurhs "afslutning" fungerede bare godt for mig, og var i fin tråd med resten af filmen. Hvor den på en og samme tid holder liv i den "myte", som Anton Chigurh nærmest er, ved lade det være åbent om han overlever eller ej, og så også lade "myten" krakalere lidt ved at vise Chigurh på sit svageste tidspunkt(såret og i store problemer). Jeg kan ikke sige ret meget andet, end at det bare fungerede for mig :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Nu har denne debat sikkert været her 100 gange før, men bare lige for min skyld ;) - kan du så ikke lige forklare, hvad der var fedt ved den slutning? Jeg hører til den gruppe mennesker, der så filmen til ende, tænkte "øhhh?" og vel og mærke blev ved med at tænke "øhhh?"
Jeg må tilslutte mig dette "øhh". Det er en dårlig film. Der er enkelte gode elementer i den, men ellers må jeg nok sige, at det er en af det års mest overvurderede film.
Jeg hører til den gruppe mennesker, der så filmen til ende, tænkte "øhhh?" og vel og mærke blev ved med at tænke "øhhh?"
Om jeg kan forklare det tror jeg ikke, for det er jo sikkert en smagssag. Jeg personligt fandt blot at filmens glimrende slutning gik rigtigt fint i tråd med filmens uforståelige (Lee Jones der stiller sig uforstående overfor den 'nye' form for vold, som man ikke ved hvad man skal stille op imod) voldstematik, som jeg husker det.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Nu har denne debat sikkert været her 100 gange før, men bare lige for min skyld ;) - kan du så ikke lige forklare, hvad der var fedt ved den slutning? Jeg hører til den gruppe mennesker, der så filmen til ende, tænkte "øhhh?" og vel og mærke blev ved med at tænke "øhhh?"
Jeg skrev på et tidspunkt en ordentlig smøre om dette, for jeg synes det var en umådelig stærk slutning og med masser af mening. Men nu har jeg prøvet med diverse søgemetoder og jeg kan ikke finde det igen og jeg orker desværre ikke lige at summere det hele op. Skal arbejde :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Smart! Hvis jeg nogensinde skriver et indlæg, jeg skulle få lyst til at finde igen, så må jeg huske at putte en særlig kode i det, der kan fungere som søgeord. Og bagefter må jeg så finde en smart måde at huske koden på.
"NCFOM Afslutning" ...
The only way to beat a troll is to not play their game.
Jeg må tilslutte mig dette "øhh". Det er en dårlig film. Der er enkelte gode elementer i den, men ellers må jeg nok sige, at det er en af det års mest overvurderede film.
Enig.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Problem med Pirated 4 er at den ikke skulle have været lavet af Disney... altså jeg mener, der er ca. 100 havfruer og man ser ikke et eneste par bryster. ;-) Robert Dølhus ville især ikke have været tilfreds hehe.
Til gengæld har jeg lige fået kigget på min bd/dvd/boks nr. 600 - jubilæum uuuh. :-)
Scorseses 'Shutter Island' er noget af en oplevelse. God thriller, med solide præstationer fra Leo & co. Super håndværk fra fotografens side, hvis arbejde tog sig særligt godt ud på bluray. Kan anbefales. 5 / 6
#9561 Kruse 14 år siden
Og også Anton Chigurhs "afslutning" fungerede bare godt for mig, og var i fin tråd med resten af filmen. Hvor den på en og samme tid holder liv i den "myte", som Anton Chigurh nærmest er, ved lade det være åbent om han overlever eller ej, og så også lade "myten" krakalere lidt ved at vise Chigurh på sit svageste tidspunkt(såret og i store problemer). Jeg kan ikke sige ret meget andet, end at det bare fungerede for mig :)
#9562 BN 14 år siden
#9563 Hr. Nielsen 14 år siden
#9564 Bruce 14 år siden
Jeg skrev på et tidspunkt en ordentlig smøre om dette, for jeg synes det var en umådelig stærk slutning og med masser af mening. Men nu har jeg prøvet med diverse søgemetoder og jeg kan ikke finde det igen og jeg orker desværre ikke lige at summere det hele op. Skal arbejde :)
#9565 Bruce 14 år siden
NCFOM
#9566 Riqon 14 år siden
Smart! Hvis jeg nogensinde skriver et indlæg, jeg skulle få lyst til at finde igen, så må jeg huske at putte en særlig kode i det, der kan fungere som søgeord. Og bagefter må jeg så finde en smart måde at huske koden på.
"NCFOM Afslutning" ...
#9567 Bruce 14 år siden
#9568 Sweetiebellefan 14 år siden
For får år siden udkom dette drama fra Georgien, og det er om en familie som holder døden af et familiemedlem hemmeligt for deres ældste.
En film fra sidste dekade man ikke må glip af.
10/10
#9569 Åkepool 14 år siden
Enig.
#9570 McPeter 14 år siden
Til gengæld har jeg lige fået kigget på min bd/dvd/boks nr. 600 - jubilæum uuuh. :-)
Scorseses 'Shutter Island' er noget af en oplevelse. God thriller, med solide præstationer fra Leo & co. Super håndværk fra fotografens side, hvis arbejde tog sig særligt godt ud på bluray. Kan anbefales. 5 / 6