Endnu en fed film af Cohen brøderne med sublimt skuespiller især fra Javier Bradem og Josh Brolin. Spændene film, og man keder sig ikke en døjt, fuld fortjent oscar til dem Cohen brøderne.
Slutningen skuffer hvertfald ikke, da Cohen brøderne altid kommer med sådan nogle slutninger hvor man tænker " øhhh?" og så bare tænker HAH fedt!
6/6
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Nu har denne debat sikkert været her 100 gange før, men bare lige for min skyld ;) - kan du så ikke lige forklare, hvad der var fedt ved den slutning? Jeg hører til den gruppe mennesker, der så filmen til ende, tænkte "øhhh?" og vel og mærke blev ved med at tænke "øhhh?"
The only way to beat a troll is to not play their game.
#9551 Sweetiebellefan 14 år siden
Et af forårets og sommerens biograf hit er Hop hvor Påskeharen ender i Hollywood, og det kommer der masser af sjove ting ud af.
På trods af nuttede harer og kyllinger, så er det en typisk larmende komedie.
8/10
#9552 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#9553 Takfornu 14 år siden
Mener du Over Hækken og Into The Wild ;)
#9554 Batsy 14 år siden
Endnu en fed film af Cohen brøderne med sublimt skuespiller især fra Javier Bradem og Josh Brolin. Spændene film, og man keder sig ikke en døjt, fuld fortjent oscar til dem Cohen brøderne.
Slutningen skuffer hvertfald ikke, da Cohen brøderne altid kommer med sådan nogle slutninger hvor man tænker " øhhh?" og så bare tænker HAH fedt!
6/6
#9555 Bruce 14 år siden
Det er sgu nok den mest kompromisløse opsummering jeg til dato har læst om den slutning ;)
#9556 MMB 14 år siden
#9557 Kruse 14 år siden
#9558 Batsy 14 år siden
#9559 wimmie 14 år siden
Enig!
#9560 Riqon 14 år siden
Nu har denne debat sikkert været her 100 gange før, men bare lige for min skyld ;) - kan du så ikke lige forklare, hvad der var fedt ved den slutning? Jeg hører til den gruppe mennesker, der så filmen til ende, tænkte "øhhh?" og vel og mærke blev ved med at tænke "øhhh?"