Denny er så fantastisk fordi han bare dukker op tilfældig og umotiveret, der er især en scene på taget hvor stort set hele castet bare lige pludselig er deroppe, det kommer ud af den blå luft at de skal være deroppe 8-)
Og aflytnings scenen, hvor vores Helt Tommy åbenbart mener at et bånd der har max en 4-8 timer er nok til og bruges til aflytning af en telefon, i hvad der må være flere dage, en optager som han i øvrigt snedigt skjuler af vejen...
Jep pure awesomeness.
Og når vi snakker umotiveret dialog er der nok ikke meget der overgår den her scene...
Mark: How was work today? Johnny: Oh pretty good. We got a new client... at the bank. We make a lot of money. Mark: What client? Johnny: I can not tell you, its confidential. Mark: Oh come on. Why not? Johnny: No I can't. Anyway, how is your sex life?
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Mark: How was work today? Johnny: Oh pretty good. We got a new client... at the bank. We make a lot of money. Mark: What client? Johnny: I can not tell you, its confidential. Mark: Oh come on. Why not? Johnny: No I can't. Anyway, how is your sex life?
Haha, ja. Scenen i den der Coffee Shop. Som i forvejen er ekstremt mærkelig, eftersom der bruges så lang tid på tilfældige statisters bestillinger. "Oh, hi Johnny".. :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#9661 - Synes faktisk hele seiren blev bedre her ved andet gennemsyn. I min bog er 6-7/10 højt for 8-9-10/10 forbeholder jeg bare helt specielle titler, som rør mig på andre planer.
Den er både teknisk set fantastisk, dialogen velskrevet og skuespillet er helt fantastisk, specielt Andrew Garfield og Rebecca Hall i 1974 - Del 1.
Bony> Er faktisk ret enig i dine anmeldelser fra Z-dag :)
Og cool at du godt kunne lide The Serpent and the Rainbow - jeg er selv ret glad for den; synes den har en (u)lækker stemning - selvom den måske tager lidt overhånd hen imod slutningen.
White Zombie skal jeg vist lige have et gensyn med ved lejlighed - den virkede ret cool - gad dog godt at se den i en bedre udgave engang.
Og ang. The Room - den var jo helt fantastisk underholdende. Skal klart have skaffet den på dvd - den må mindst være en 5/6 i underholdningsværdi :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#9681 elwood 14 år siden
Og aflytnings scenen, hvor vores Helt Tommy åbenbart mener at et bånd der har max en 4-8 timer er nok til og bruges til aflytning af en telefon, i hvad der må være flere dage, en optager som han i øvrigt snedigt skjuler af vejen...
Jep pure awesomeness.
Og når vi snakker umotiveret dialog er der nok ikke meget der overgår den her scene...
Mark: How was work today?
Johnny: Oh pretty good. We got a new client... at the bank. We make a lot of money.
Mark: What client?
Johnny: I can not tell you, its confidential.
Mark: Oh come on. Why not?
Johnny: No I can't. Anyway, how is your sex life?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#9682 Bony 14 år siden
Haha, ja. Scenen i den der Coffee Shop. Som i forvejen er ekstremt mærkelig, eftersom der bruges så lang tid på tilfældige statisters bestillinger. "Oh, hi Johnny".. :D
#9683 Takfornu 14 år siden
Den er både teknisk set fantastisk, dialogen velskrevet og skuespillet er helt fantastisk, specielt Andrew Garfield og Rebecca Hall i 1974 - Del 1.
#9684 Takfornu 14 år siden
Jeg prøvede det engang med 24 S3 over 2 dage - det var for meget :-/
#9685 Bruce 14 år siden
Måske man skulle tage 36 afsnit af Deadwood!
#9686 Skeloboy 14 år siden
#9687 Skeloboy 14 år siden
#9688 Skeloboy 14 år siden
#9689 Bruce 14 år siden
#9687 Det var lang tid :)
#9688 Det var lang tid :)
#9690 wimmie 14 år siden
Og cool at du godt kunne lide The Serpent and the Rainbow - jeg er selv ret glad for den; synes den har en (u)lækker stemning - selvom den måske tager lidt overhånd hen imod slutningen.
White Zombie skal jeg vist lige have et gensyn med ved lejlighed - den virkede ret cool - gad dog godt at se den i en bedre udgave engang.
Og ang. The Room - den var jo helt fantastisk underholdende. Skal klart have skaffet den på dvd - den må mindst være en 5/6 i underholdningsværdi :D