#11 Jeg gjorde det fordi, så finder aknot nok ud af min tåbelige fejl og at jeg altid tager fejl af William fra To Live and Die in LA og Wolfgang :) Tåbelige mig. Forhåbentlig er rettelsen slået igennem nu :o
Tak for hjælpen :D
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#10 - hård anmelselse - havde håbet på lidt mere ros eller i virkeligheden bare at DC ville skille sig ud fra normalen.
Er dog vild med din "Forhold under test" boks - den råber bare af "og var så mere du ville vide???"... :-D Dog lyder det som et fint setup du efterhånden har. :-)
#13 Ja, jeg havde også håbet på mere, både mht. indhold og indpakning. Når jeg ser, at en del andre anmeldere faktisk giver den næsten top karakterer i billed- og lyd, så må jeg tilstå, at jeg ihvertfald billedmæssigt, slet ikke kan se det specielle. Det er meget filmagtigt og absolut den flotteste gengivelse jeg har set, men som en HD titel, så synes jeg den er ret flad.
"Min boks" har jeg nuppet fra andre anmeldelses sites. Det er rart som "lytter" at vide, under hvilke forhold man har vurderet filmen :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
efter en lang og god omgang CIFF har jeg set følgende film:
When Darkness Falls 5/6 svensk thriller der virkelig tackler svære tabuemner som æresdrab, hustruvold, homoseksualitet etc.. Virkelig en god film
Heartbeat Detector - 3/6 lang og kedelig, men gode skuespilspræstationer og ok præmise.
The Trap 4/6 Serbisk film, skal måske ses i forlængelse som "sicko"? en mand ska bruge en masse penge til sin søns operation, og derefter går det helt galt.
Myrin 4/6 Islandsk krimi. velspillet, til tider ret morsom.. lidt for standard.
The Class 5/6 Estlandsk filmperle. Handler om en dreng der bliver mobbet hæmningsløst...det hele ender meget tragisk
True North 4/6 skotsk film om immigranter ombord på et skib uden skibskaptajnen ved det. Udemærket film.
#11 aknot 18 år siden
#12 filmz-Bruce 18 år siden
Tak for hjælpen :D
#13 McPeter 18 år siden
Er dog vild med din "Forhold under test" boks - den råber bare af "og var så mere du ville vide???"... :-D Dog lyder det som et fint setup du efterhånden har. :-)
#14 filmz-Bruce 18 år siden
"Min boks" har jeg nuppet fra andre anmeldelses sites. Det er rart som "lytter" at vide, under hvilke forhold man har vurderet filmen :)
#15 aknot 18 år siden
#16 filmz-Bruce 18 år siden
#17 El vez 18 år siden
#18 filmz-Bruce 18 år siden
#19 rendesten 18 år siden
When Darkness Falls 5/6
svensk thriller der virkelig tackler svære tabuemner som æresdrab, hustruvold, homoseksualitet etc.. Virkelig en god film
Heartbeat Detector - 3/6
lang og kedelig, men gode skuespilspræstationer og ok præmise.
The Trap 4/6
Serbisk film, skal måske ses i forlængelse som "sicko"? en mand ska bruge en masse penge til sin søns operation, og derefter går det helt galt.
Myrin 4/6
Islandsk krimi. velspillet, til tider ret morsom.. lidt for standard.
The Class 5/6
Estlandsk filmperle. Handler om en dreng der bliver mobbet hæmningsløst...det hele ender meget tragisk
True North 4/6
skotsk film om immigranter ombord på et skib uden skibskaptajnen ved det. Udemærket film.
#20 aknot 18 år siden