Gravatar

#31 filmz-Kadann 18 år siden

#30 -

Jeg gennemskuede den også ret hurtigt, men jeg mener ikke at serien taber pusten af den grund. :)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#32 elwood 18 år siden

Lyder godt, det du siger.

hehe nej der skal nok stadigvæk være ting der er spændende, jeg vidste da også at hans identitet ville blive afsløret før eller siden, men jeg havde nok bare håbet på afsløringen trak lidt mere ud. Kommisæren kan jeg stadigvæk ikke li, men hun forsøgte da at træde mere i karakter her, da hun afsløre faken.

Men jeg når nok først og se resten i November jeg er væk i hele October.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#33 El vez 18 år siden

Det har helt sikkert været meningen man kunne regne den ud ret hurtigt. Bare rolig, det betyder ingenting ;)

Desuden er de sidste afsnit ALT for vilde.. gogo!!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#34 filmz-Bruce 18 år siden

Ny anmeldelse af Dave Matthews & Tim Reynolds: Live at Radio Music City Hall.

Ny reference disk, intet mindre!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#35 elwood 18 år siden

Nej Fandme om jeg ku vente på at se resten af Dexter til November, så jeg har netop fået set Sæson 1 færdig.

Er du så færdig en sæson-afslutning!

Det var rimelig åbenlys at de ville lave, den klassiske med at "helten" finder ud af hvem Morderen er i det man klipper frem og tilbage mellem "Helten" og Så "pigen" der er i klør'ene på Morderen, den fungere perfekt til at runde et afsnit af.

At Det så viser sig at The Icetruck Killer er Dexter Bror, den havde man også anet lidt, eller i hvertfald at der var en forbindelse mellem de to.

Dette er med til at gøre Dexter Drab på Brian (Ice Truck Killer) ja ren faktisk lidt sørgeligt, Brian Græder, da han lægger fastspændt, Og Dexter Har meget svær ved udføre drabet, han kigger ikke på samme måde på hans bror, som han normal gør ved hans offre. Og man får også lidt ondt af Brian faktisk, fordi der var ingen som forsøgte at redde ham da han blev fundet i containeren, Harry tog kun Dexter, så man forstår godt lidt hvorfor de to brødrer er blevet som de er, udfra seriens præmisser.

Brian er den direkte modsætning til Harry's regler, men Brian var samtidig også den eneste der forstod Dexter Rigtig.

Og det var egentlig ganske snedigt at det ikke var Drabet på Hans bror der blev afslutningens cliffhanger, men den sko som Paul efterlyste.

Christian Camargo som The Icetruck Killer skal ha et godt ord med på vejen, han spillede fandme rollen godt, især hans ansigts memik var god, man var ikke et sekund i tvivl om han var bad Guy, og når han så viste den side var det virkelig strålene, bare den lille scene, hvor Det går op for Debra hvem han er, er rigtig go, bare hele den måde han håner hendes uopmærksomhed på, ved at hun ikke havde lugtet lunten, før det var for sen.

Michael C. Hall (tilsydenladen mest kendt fra Six Feet Under, en serie jeg ikke har fået set, ved heller ikke rigtig hvad jeg vil synes om den, har det skidt med alt vedr. begravelser, men så jeg da glad for jeg opdagede ham i den her serie) er også blændende som Dexter, er hel vild med hans voice over stemme

Og jeg ved ikke om det bare var mig, men det virkede som om at den der scary music der spilles førstegang man ser hvem The Icetruck Killer er, at den ligesom hen mod slutningen gik over til at følge Dexter, så'en opfattede jeg det hvertfald.

Synes også det var ret munter med hans drømmevision, hvis folk vidste hvad Dexter rigtig lavede, og at han blev hylede for det, for det må ha været en Drømmevision, fordi ellers så er det satme det mærkeligste Crimescene jeg har set 8-)

Ja det skal blive spændende med Sæson 2, jeg er hvertfald stadigvæk hooked, og de nåede da lige og introducere en ny person, som jeg allerede hader 8-)

Gravatar

#36 Kiksmann 18 år siden

Queen of the damned:

En selvstændig fortsættelse af den formidable En vampyrs bekendeleser. Her giver Townsend den som Lestat, og Aaliyah som hård vampyr dronning. Man skal ikke se filmen som en dirkte fortsættelse for det er det ikke, hvis man har læst bøgerne, er man klar over at man har sprunget en over, men lad det nu ligge.
I filmen er den opmærksomhedshungerende Lestat vågnet til vor tid, og når man nu er udødlig hvad pokker skal man så lave? Man skal da være en blodsugende rockstjerne. Lestat finder sig et band, som er klar over at han er vampyr, også giver de den ellers gas. Hans sange omhandler vampyrere, hvori han opfordre dem til at stå frem og vise verden at de er til som de retmæssige herrer over verden, hvor menneskeheden er et stort tag selv bord. Men dette ændre sig undervejs, da Lestat falder for en ung menneske kvinde. Men med sin musik vækker Lestat også Akasha som er vampyrenes dronning, og hun kan en masse udover det med tænderne, og sulten er hun osse, for hun har sovet et par tusind år, noget af en middagslur må man sige.
Undervejs støder man på en masse bifigurer som i romanen spiller større roller, og vi bliver desværre ikke ordentligt præsenteret for dem, derfor er de næsten overflødige inden det afgørende slag, hvor man rigtigt ser dem, desværre er man så bare ikke helt klar hvem de er. Under det afgørende slag dræber Lestat sin store passion i menneske kvinde, men inden hun helt forgår gør han hende til en vampyr.

Denne film kunne være blevet meget bedre, men desværre sker der jo kort efter nogle af de sidste optagelser, at det fly som Aaliyah flyver med styrter ned. Derfor er der også en mindre "Aaliyah remembered" dokumentar med.
Men der er også noget fedt ekstra materiale med. De sange som man forestiller sig Lestat synger gennem filmen, har de lavet som rigtige musikvideoer, og det er nu ellers en god ide, da de er fede nok. Man kan også se hvem der er de virklige kunstnere på dette soundtrack, og det må jeg sige, jeg skal i Stereo studie i den kommende uge, for det er rock der vil noget.
Filmen er dog ikke helt dårlig, men den er ikke på højde med den meget bedrer forgænger.

6/10

Superman 4: The quest for peace

Dette var den sidste Superman film der blevet lavet inden at vi så Lois & Clark i 1993 for første gang. Og man må sige med det samme, det var kun godt, for det går stødt ned af bakke siden de to første film, som var rigtig gode, med handling og action.
Vi starter i et fængsel, hvor man ser det geniet Lex Luthor igen spillet af Gene Hackman. Lex bliver befriet og så ruller lavinen. Supperman spilles for sidste gang af Chirstopher Reeve, som i øvrigt også har været med til at skrive manus. Superman opfordres til at afskaffe alle atomvåben på jorden, og denne opfordring tager han imod. Men Lex skaber et alterego til Superman, nemlig Atomman, og så må Supes ellers tage kampen op mod en som er ligeså stærk som ham selv. Men heldigvis er Superman jo super, så det klarer han til UG. Desværre har man ikke lavet de action scener som er i filmen ordentligt, flere steder er det muligt at de strenge som holder skuespillerne, og det er alt andet lige temmelig dårligt. Lois er som altid forelsket i Superman, lige pludselig kan hun huske at Clark og Superman er samme person, og det var jo det hun opdagede i Superman 2. Lois får en flyve tur sammen med sin elskede Superman, og her er der næsten de samme problemmer som med action scenerne, de er simpelthen for dårlige. Hvorfor har man til den store Ultimate Superman udgave ikke fået digitaliseret denne udgave, eller blot restureret den? Ganske vist er den fra 1987, men den skænder den ellers flotte udgivelse i boxsettet. Der er intet ekstra materiale til denne film, og det ville også være meget overflødigt.

2/10

Batman the movie (1966)

POW, BONG og andre lyde effekter er det første man tænker på. Adam West og Burt Ward giver den gas som Batman og Robin i deres måske farligste eventyr. Deres 4 farligste ærkefjender har slået sig sammen for endelig at komme Batman og Robin til livs. For at komme gennem dette farlige eventyr er de nød til at benytte batbælter, batranger, batstiger, batbilen, batkopter, batcyklen og batantihejaspray. Filmen fremstår ikke som noget mesterværk, men man kan ikke lade være med at grine, for den er simpelthen for sjov. Den er ikke den alvorlige Batman som vi blev præsenteret for i 1989 af Burton, men den følger tegneserien fra 60'erne. Og tegneserienen dengang, var præget at et gammelt direktiv fra staten, som efter afslutningen af 2. verdenskrig, ikke mere ville se så voldlige tegneserier, de blev simpelthen forbudt i USA. Derfor tog nogle af historiene direkte latterlige drejninger. Men heldigvis kom der nye boller på suppen i 70'erne.

7/10
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#37 elwood 18 år siden

Batman The Movie er fantastisk Underholdning.

her et eksemple på hvad man kan lave hvis man vil ha lidt mere sjov under filmen, da den var på tv engang satte jeg mig til at noter alle bat ting ned

22 Batord, så vidt jeg fik talt: Batman, Batmobil, Batsetting, Shark repellent BatSpray, (never leave home without it hehe) Batcave, Batcamera, Batboat, Batbelts, Og self. Batarang, Batscanner, Batsignal, Batbait(jokeren siger det), Batrope, Super blinding Batballs, Batgas, Batwake, Batbike, Batradio, Batcharge, Batspeed, og Batstraps.

Og så har den film en af de mest fantastiske Replikker sagt af Batman "Somedays you just can't get rid with a bomb"
Gravatar

#38 rockysds 18 år siden

#37 Ja, den er enormt morsom.
Bare måden hvordan Batman gennemskuer at alle fire skurker er med i plottet:
Commissioner Gordon: It could be any one of them... But which one? Which ones?
Batman: Pretty *fishy* what happened to me on that ladder...
Commissioner Gordon: You mean where there's a fish there could be a penguin?
Robin: But wait! It happened at sea... Sea. C for Catwoman!
Batman: Yet, an exploding shark *was* pulling my leg...
Commissioner Gordon: The Joker!
Chief O'Hara: All adds up to a sinister riddle... Riddle-R. Riddler!
Commissioner Gordon: A thought strikes me... So dreadful I scarcely dare give it utterance...
Batman: The four of them... Their forces combined...
Robin: Holy nightmare!

Great stuff!
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#39 elwood 18 år siden

The Riddler heri er så overlegen med hans Absurde gåder, og Robin man sku tror han havde en IQ på 1 Mia. når han så let som ingen ting regner hans gåder ud 8-)

Det bedste er hel klart slutningen hvor Batman self. har en Maskine på lagret der kan redde de stakkels folk der er blevet
Opløst
Gravatar

#40 rockysds 18 år siden

Catwoman: Marry me, Batman!
Batman: But what about Robin?

Who said Batsuit-nipples?
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."

Skriv ny kommentar: