only partially --- there's bad, mediocre, good, very good and fantastic ... and when it comes to Springsteen, I think, 'good' is a good vending, though very good is a even better vending in some cases ... und das ist alles das du für diese femogtyve øre gets.
trængte lige til et godt grin, så jeg fik endelig set Bad Santa (Unrated)
Hehe meget munter film Billy Bob, er satme charmerende som verdens mest ucharmerende julemand, og alle de forskellige optrin i indkøbsmagasinet, fik mig til at bryde ud i høj latter.
Jeg må sige John Ritter R.I.P gør det satme også godt som den ekstrem stille og nervøse Chef "Bob Chipeska" i magasinet, bare hans Små tick's når han skal beskriver de obskøre ting han har hørt fik mig til at grine.
Og knægten ja men kommer sku til og holde hel af ham til sidst, i starten grinte jeg bare i kor med Santa der var grov overfor ham, men for satan man holder af ham til sidst 8-)
Generelt var det et rigtig godt cast over hele linjen.
Yderst munter anderledes Julefilm 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg var til forpremiere på Gone Baby Gone i går og udover at voksne mennesker ikke kan komme til tiden eller tie stille, var jeg ikke skuffet. Jeg havde troet den i handling ville minde om den der 'Maddie-sag', der jo gjorde at UK-premieren er udskudt, men det gjorde den heldigvis ikke.
Da første del er 'afsluttet' var jeg lidt skuffet. Den del var ikke direkte dårligt, den virkede bare som noget man havde set mange gange før. Heldigvis er der jo en anden (og tredje?) del og den overraskede. Jeg vil ikke sige så meget om handlingen, da det nok er bedst at vide så lidt som muligt.
Skuespillet var godt (dog er lille Afflecks stemme virkelig irriterende), især Ed Harris overraskede mig. Mht instruktion har jeg altid troet på store Affleck og han gør det også flot. En fin film om hvad der er rigtigt og forkert her i verden. 4-5/6.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#237 Hæ, hæ. Man skal nok helst have set den dengang effekterne stadig var imponerende, således at man idag kan bære lidt nostalgisk over med de ting der ikke rigtigt virker. Historien i sig selv har aldrig været noget særligt. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Pathfinder Fuuuck! En ringe film!!! Var monster tæt på at flå den ud af afspilleren, noget jeg principielt ellers aldrig gør, da jeg går ind for, at en film skal bedømmes på helheden incl. den fulde spilletid.
Karl Urban fra Ringenes Herre spiller en vikinge-knægt der efterlades af sine egne i Nordamerika under et nedslagtnings- og plyndringstogt på de stakkels indianere. Indianerne tager ham til sig og som voksen knalder han rundt som en blanding af Dunbar og Leonidas og bekæmper de skruppelløse vikinger, som er bedre udrustet og totalt overlegne i antal.
Der er en milliard ting, der irriterer mig ved denne film, men jeg skal passe mit arbejde, så jeg vil nøjes med at nævne et par stykker: Filmens manuskript er så plat og forudsigeligt og total blottet for dialog, at jeg under den rørende slutning følte mig nødsaget til højlydt selv at lægge stemmer til karaktererne, heldigvis til stor morskab for fruen – så slap jeg for at blive slagtet for at sætte sådan en lorte-spasser-film på!!
Når der så endelig er dialog, snakker indianerne engelsk (den foregår 600 før Columbus, får vi oplyst i starten), mens vikingerne snakker et til filmen opfundet misk-mask skandinavisk/keltisk, hvor man forstår et par ord ind i mellem. Efter at have set Apocalypto, hvor indianerne taler deres eget sprog. lægger man pludselig ekstra mærke til, hvor åndssvagt tyskeragtigt alle-snakker-engelsk-konceptet virker!! Specielt når man alligevel har valgt at tekste vikingernes volapyk!!
Nå! Jeg skal passe mit arbejde – Filmen STINKER 1/6
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Inspireret af Faulkeners Pylon forsøger Sirk sig med en flyver film, med fly race, flystyrt og hele svineriet.
Det er Dorothy Malones film hele vejen selvom Rock Hudson er god som den der endnu en gang ikke får pigen og Stack kan spille knuget og hæmmet som få. Action scenerne er godt udført og der er velorkestreret skud men det er ikke helt Sirk gold.
#231 BN 18 år siden
+ voice
... hans usynlige instrument.
#232 filmz-Bruce 18 år siden
#233 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#234 BN 18 år siden
only partially --- there's bad, mediocre, good, very good and fantastic ... and when it comes to Springsteen, I think, 'good' is a good vending, though very good is a even better vending in some cases ... und das ist alles das du für diese femogtyve øre gets.
#235 elwood 18 år siden
Hehe meget munter film Billy Bob, er satme charmerende som verdens mest ucharmerende julemand, og alle de forskellige optrin i indkøbsmagasinet, fik mig til at bryde ud i høj latter.
Jeg må sige John Ritter R.I.P gør det satme også godt som den ekstrem stille og nervøse Chef "Bob Chipeska" i magasinet, bare hans Små tick's når han skal beskriver de obskøre ting han har hørt fik mig til at grine.
Og knægten ja men kommer sku til og holde hel af ham til sidst, i starten grinte jeg bare i kor med Santa der var grov overfor ham, men for satan man holder af ham til sidst 8-)
Generelt var det et rigtig godt cast over hele linjen.
Yderst munter anderledes Julefilm 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#236 lagoni 18 år siden
Da første del er 'afsluttet' var jeg lidt skuffet. Den del var ikke direkte dårligt, den virkede bare som noget man havde set mange gange før. Heldigvis er der jo en anden (og tredje?) del og den overraskede. Jeg vil ikke sige så meget om handlingen, da det nok er bedst at vide så lidt som muligt.
Skuespillet var godt (dog er lille Afflecks stemme virkelig irriterende), især Ed Harris overraskede mig. Mht instruktion har jeg altid troet på store Affleck og han gør det også flot. En fin film om hvad der er rigtigt og forkert her i verden. 4-5/6.
#237 lagoni 18 år siden
#238 Benway 18 år siden
#239 wiseguy 18 år siden
Fuuuck! En ringe film!!! Var monster tæt på at flå den ud af afspilleren, noget jeg principielt ellers aldrig gør, da jeg går ind for, at en film skal bedømmes på helheden incl. den fulde spilletid.
Karl Urban fra Ringenes Herre spiller en vikinge-knægt der efterlades af sine egne i Nordamerika under et nedslagtnings- og plyndringstogt på de stakkels indianere.
Indianerne tager ham til sig og som voksen knalder han rundt som en blanding af Dunbar og Leonidas og bekæmper de skruppelløse vikinger, som er bedre udrustet og totalt overlegne i antal.
Der er en milliard ting, der irriterer mig ved denne film, men jeg skal passe mit arbejde, så jeg vil nøjes med at nævne et par stykker:
Filmens manuskript er så plat og forudsigeligt og total blottet for dialog, at jeg under den rørende slutning følte mig nødsaget til højlydt selv at lægge stemmer til karaktererne, heldigvis til stor morskab for fruen – så slap jeg for at blive slagtet for at sætte sådan en lorte-spasser-film på!!
Når der så endelig er dialog, snakker indianerne engelsk (den foregår 600 før Columbus, får vi oplyst i starten), mens vikingerne snakker et til filmen opfundet misk-mask skandinavisk/keltisk, hvor man forstår et par ord ind i mellem. Efter at have set Apocalypto, hvor indianerne taler deres eget sprog. lægger man pludselig ekstra mærke til, hvor åndssvagt tyskeragtigt alle-snakker-engelsk-konceptet virker!! Specielt når man alligevel har valgt at tekste vikingernes volapyk!!
Nå! Jeg skal passe mit arbejde – Filmen STINKER 1/6
#240 jessup 18 år siden
Inspireret af Faulkeners Pylon forsøger Sirk sig med en flyver film, med fly race, flystyrt og hele svineriet.
Det er Dorothy Malones film hele vejen selvom Rock Hudson er god som den der endnu en gang ikke får pigen og Stack kan spille knuget og hæmmet som få. Action scenerne er godt udført og der er velorkestreret skud men det er ikke helt Sirk gold.
4.5/6