Gravatar

#21 lyspunkt 17 år siden

In dreams 1999

Annette Benning spiller Claire, der hjemsøges af mareridt. Da hendes datter bliver dræbt på samme måde, som hun havde drømt, erfarer hun, at hun har fået en måde at kommunikere med morderen på via drømmene, og hun beslutter at opsøge ham for at stoppe ham.

En trist film, der aldrig bliver uhyggelig.
imbd
2/6

Warnings Direkte til video

I Hillbilly-county sidder Joe og er rablende gal, fordi "noget" laver korncirkler i majsmarken. Joe spilles af Stephen Baldwin, der udmærker sig ved at dø indenfor de første 5 minutter.
Joes fætter og 5 venner tager ud til gården for at gøre i stand og sælge skidtet og filmen bliver nu til en teeny-slasher med rumvæsner.
Jeg håbede at det var en uhyggelig udagve af "signs", men det var det ikke. Film Fakers kunne ikke havde gjort det bedre eller værrer, og selv om den var købt for 25.- i SS, og forventningerne var i bund, var den stadig ikke pengene værd.

Hvis du ikke kan lade være: imbd
1/6

Og som altid:Jeg ser disse film, su du ikke behøver
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#22 davenport 17 år siden

"Joe spilles af Stephen Baldwin, der udmærker sig ved at dø indenfor de første 5 minutter."

LOL :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#23 inflector 17 år siden

#17 jeg kunne ikke være mere enig, simpelthen så ærgeligt at serien sluttede så brat, heldigvis retter filmen da lidt op på det.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#24 jessup 17 år siden

#21 "Jeg ser disse film, su du ikke behøver" - det er det Media Matters siger om Fox News "Vi ser Fox News, så du ikke behøver"

Du gør os en vigtig tjeneste:)
This is just until June
Gravatar

#25 lyspunkt 17 år siden

Beklagelig trykfejl. Jeg så den først, da jeg ikke længere kunne redigere :(

Er dog stdig glad for at gøre en tjeneste
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#26 filmz-Bruce 17 år siden

Lige kommet hjem fra en venneaften med 3 afsnit af den 6 afsnits lange BBC serie State of Play fra 2003.

Medvirkende er bl.a. John Simm og Philip Glenister fra Life on Mars, den altid excellente Bill Nighy, Kelly Macdonald fra Finding Neverland, Trainspotting og Gosford Park samt Polly Walker fra Rome. Det er BBC krimi i absolut topklasse. Skuespillet er upåklageligt, klasse præstationer fra nærmest samtlige biroller og et intelligent plot, som konstant er i udvikling.

Instruktøren David Yates laver for tiden Harry Potter and the Order of the Phoenix og om ikke andet, er denne serie nok for mig til at glæde mig ekstra meget til den nye Potter film. Jeg glæder mig afsindigt til afslutningen i næste uge!

Serie: 8.5/10
DVD: 8/10
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#27 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

# 26 Lyder ikke dårligt :)

Har selv i nat set "Heroes" episode 10 og 11, samt et par afsnit af ... "Deadwood" sæson 3 :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#28 filmz-Bruce 17 år siden

#27 Vil ikke høre...vil ikke høre :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#29 filmz-kaotmus 17 år siden

#26: lyder virkelig spændende! Glæder mig at høre om resten holder standarden.

#2: Meget enig i dine anmeldelser, men synes karaktererne er lige høje nok. Time of the gypsies er ikke en film, jeg gider at se igen eller var særligt opslugt af, så jeg ville sige 5-6/10. Underground er fed, men den sidste halve time bliver for symbolsk og højsvungen for min smag, så jeg holder mig til 7/10.

Til gengæld er jeg helt vild med Sort kat, hvid kat som jeg synes er Kusturicas bedste!

I øvrigt mega god service med DVD.tilbuds reference!
Gravatar

#30 filmz-Narniabæver 17 år siden

Pusher III:

En grotesk afslutning på Pusher trilogien om narkohandlere i København.

En mand får problemer med både familie og venner, og det hele ender i en makaber slagtning.

Langsom men spændene, og med stemningsfuld og dyster musik.

7 / 10
Chip: Rescue Rangers, away!

Skriv ny kommentar: