En nat holder koen Otis og de andre dyr på farmen en stor fest, men Otis' far bliver dræbt af nogen prærieulve, mens han prøver på at redde hønsene.
Et energisk men forglemmelig Country soundtrack indeholder bl.a. sange fra Rednex og North Missisipi All Stars, men det er lidt plat at se tyre rende rundt med yvere!
Et lodden dyr Wild Bill, der ligner en bold af pels med to ben stjæler scenen med hans lynhuritge can can dans!
Dagens ret var "Surface" Den bestod af et magert stykke "E.T." på et leje af lidt "Jurassic Park"-filosofi. Dertil en mos af "Abyss" og "Leviathan" garneret med lidt "Enemy of the State"-forfølgelse. Bedømmelse: Let fordøjelig, lidt ujævn underholdning der desværre blev stoppet efter første sesson.
10 timers TV-underholdning, med rimelige effekter så længe det drejer sig om uhyrene. 3/6
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Bl.a. Trisha Yearwood leverer sangene til denne fortsættelse, hvor Reba McEntire stæler scenen som hunhunden Dixie.
9 / 10
Once Upon A Time In The West:
Den klassiske Western der foregår under opbygningen af en stationsby, imens at en tavs mand med en harmonika kæmper imod en lovløs bande.
10 / 10
The Karate Kid:
I 1984 udkom den første Karate Kid film, der trods sin alder har en spændene historie om en dreng der ankommer til Californien med sin mor, og må slå sig sammen med en ældre mand fra Okinawa for at vinde en karate turnering.
Et klassik Soundtrack følger med, og den indeholder bl.a. Survivor's The Moment of Truth, men selve CD'en er en skuffelse.
Som titlen siger er det en spøgelseshistorie. Handlingen udspiller sig primært i det 19 århundrede men starter og slutter i vor tid. Det spøgende væsen vises ved en asmatisk, nærsynet og rystende kameramand uden farvefornemmelse, og man er blot tilskuer og føler ikke for de implicerede. På rolleslisten er bl.a. Donald Sutherland, der som altid er god, men det er bare ikke nok, og når filmen så heller ikke er uhyggelig kan den ikke få mere end 2/6 IMDB
Stir of Echoes
Efter at have været blevet hypnotiseret får Tom (Kevin Bacon) mærkelige syn, der i glimt viser noget både om fremtiden og fortiden. Efter at have fået et syn af en forsvundet pige, bliver han besat af at finde ud af, hvad der er sket. Tom er ikke den eneste, der kan se underligheder. Hans 5-årige søn, har en usynlig ven, men ud over det rent mystiske, bliver det ikke rigtig brugt i filmen. Enten havde jeg set filmen, men fortrængt den, eller også var den bare meget forudsigelig. Der er enkelte rigtig gode scener, men som gyser/thriller er det ikke nok. 3/6 IMDB
Jeg må fortsætte min jagt på en ordentlig gyser (ikke splatter)
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Har lige set juleafsnitende på en af de bedste komedierserier lavet - The Office (uk-version of course) - ikke lige så skarpe som de almindelige afsnit men ikke des do mindre en smuk afslutning.
#41 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#42 filmz-Narniabæver 17 år siden
En nat holder koen Otis og de andre dyr på farmen en stor fest, men Otis' far bliver dræbt af nogen prærieulve, mens han prøver på at redde hønsene.
Et energisk men forglemmelig Country soundtrack indeholder bl.a. sange fra Rednex og North Missisipi All Stars, men det er lidt plat at se tyre rende rundt med yvere!
Et lodden dyr Wild Bill, der ligner en bold af pels med to ben stjæler scenen med hans lynhuritge can can dans!
8 / 10
#43 lyspunkt 17 år siden
Den bestod af et magert stykke "E.T." på et leje af lidt "Jurassic Park"-filosofi. Dertil en mos af "Abyss" og "Leviathan" garneret med lidt "Enemy of the State"-forfølgelse.
Bedømmelse: Let fordøjelig, lidt ujævn underholdning der desværre blev stoppet efter første sesson.
10 timers TV-underholdning, med rimelige effekter så længe det drejer sig om uhyrene.
3/6
#44 filmz-Narniabæver 17 år siden
Bl.a. Trisha Yearwood leverer sangene til denne fortsættelse, hvor Reba McEntire stæler scenen som hunhunden Dixie.
9 / 10
Once Upon A Time In The West:
Den klassiske Western der foregår under opbygningen af en stationsby, imens at en tavs mand med en harmonika kæmper imod en lovløs bande.
10 / 10
The Karate Kid:
I 1984 udkom den første Karate Kid film, der trods sin alder har en spændene historie om en dreng der ankommer til Californien med sin mor, og må slå sig sammen med en ældre mand fra Okinawa for at vinde en karate turnering.
Et klassik Soundtrack følger med, og den indeholder bl.a. Survivor's The Moment of Truth, men selve CD'en er en skuffelse.
9 / 10
#45 Bohemian 17 år siden
Jeg blev sgu glædeligt overrasket et godt drama med et glimt i øjet.
Jeg elsker sgu J. Nicholson i denne : )
8/10
#46 elwood 17 år siden
imens at en tavs mand med en harmonika kæmper imod en lovløs bande.
Genialt 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#47 cyberzed 17 år siden
#48 lyspunkt 17 år siden
Som titlen siger er det en spøgelseshistorie. Handlingen udspiller sig primært i det 19 århundrede men starter og slutter i vor tid.
Det spøgende væsen vises ved en asmatisk, nærsynet og rystende kameramand uden farvefornemmelse, og man er blot tilskuer og føler ikke for de implicerede.
På rolleslisten er bl.a. Donald Sutherland, der som altid er god, men det er bare ikke nok, og når filmen så heller ikke er uhyggelig kan den ikke få mere end 2/6
IMDB
Stir of Echoes
Efter at have været blevet hypnotiseret får Tom (Kevin Bacon) mærkelige syn, der i glimt viser noget både om fremtiden og fortiden. Efter at have fået et syn af en forsvundet pige, bliver han besat af at finde ud af, hvad der er sket.
Tom er ikke den eneste, der kan se underligheder. Hans 5-årige søn, har en usynlig ven, men ud over det rent mystiske, bliver det ikke rigtig brugt i filmen.
Enten havde jeg set filmen, men fortrængt den, eller også var den bare meget forudsigelig. Der er enkelte rigtig gode scener, men som gyser/thriller er det ikke nok.
3/6
IMDB
Jeg må fortsætte min jagt på en ordentlig gyser (ikke splatter)
#49 jessup 17 år siden
http://www.imdb.com/title/tt0055018/
http://www.rottentomatoes.com/m/1099622-innocents/...
Anmeldelse:
http://www.reel.com/movie.asp?MID=13826&buy=cl...
Jeg giver den 9/10
Et overview over engelske sælgere:
http://www.find-dvd.co.uk/BFIVD675.htm
Pacific:
http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=674723
#50 jessup 17 år siden