Gravatar

#21 davenport 19 år siden

Nu giver dit navn pludselig mening, Fætter Guf, jf:
Hvis jeg sku gifte mig med en mand..

;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#22 NightHawk 19 år siden

# 21 -

Hva fanden er den af, Davenport! Nu skrev jeg kun "hvis" :) Har da stadig tænkt mig, at fri til Eliza Duschu når hun blir ledig på markedet :D
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#23 dyg 19 år siden

Jeg har også erklæret min kærlighed til ham flere gange.

Hank Azaria ville jeg nu også gerne giftes med.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#24 davenport 19 år siden

www.bøzz.dk eller hva?? ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#25 myggen 19 år siden

eller www.homofob.dk :)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#26 DarkLight 19 år siden

En aften af 2'ere. I enhvert henseende.

Transporter 2
Om den første
Jeg kunne, til forskel fra de fleste andre, godt lide etteren. Den havde en ren stil og en balance, der gjorde den muligt at se, nye og glemme igen. Statham er sej i filmen og aktion-delen er underholdende.
Resumé
Frank lever livet som chauffør for en betydningsfuld families lille dreng. Da drengen bliver kidnappet må Frank igen trække i jakkesættet(blive i det) for at slå på tæven og svinge lidt med brandslangen.
Konklusion
Den er mere overdrevet end etteren. Hvor man i etteren holdt sig lige på den rette side af at kamme over, så går de her for langt. Historien er intetsigende, og skurken er ret plat.
2 / 6

Saw 2
Om den første
Et forfriskende pust på et tiltrængt sted. Men sin nye indgangsvinkel og sin generelle 'klamme' stemning mere end choks, så gik den rent ind hos mig og vennekredsen.
Resumé
Jigsaw er igen på spil og denne gang er deltagerantallet steget end andelse. En gruppe fuldstændige tilfældige mennesker vågner op i et hus. De har 2 timer til at løse en række opgaver og vinde modgiften ellers dør de af den nervegift de indånder.
Konklusion
Det virker som om man ikke har helt så meget at fortælle anden gang. Fælderne er ikke nær så kvalmende og en smule kedelige. Man er på forhånd kendt med universet, og det kan filmen ikke helt leve op til. Tilgengæld tager slutningen igen fuldstændig pusten fra én og dét er beundringsværdi. Fans af etteren skal se den, for de vil sikkert være underholdt. Alle andre kan godt springe over denne.
3 / 6
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#27 filmz-Bruce 19 år siden

Domino
Ja, det var så desværre ikke Serenity der blev vist på premiere surprise, men Domino af Tony Scott. En meget lærerig aften iøvrigt.

For det første blev jeg hurtigt enig med mig selv om at poste endnu flere penge i min hjemmebio. På min venstre side sad en gut med sure tæer og svedlugt. Bag mig faldt to fyre i søvn, som havde nydt peperoni med hvidløg tidligere på aften og der var et lydniveau på omkring en DAD koncert lige op til filmens begyndelse. Jo, film skal ses i biografen, eller også skal man til at forsage premiere surprise og gå direkte efter film som tiltrækker et andet publikum. Ikke flere sure opstød, tilbage til filmen.

Tony Scott synes åbenbart han har fundet de vise sten med "Man on Fire" og fortsætter fortrøstningsfuldt i samme spor. Men hvor "Man of fire", var til at følge med i, er optagelserne med shaky-cam nu gået helt over gevind. Måske kan man skære 75% af filmudgifterne fra på denne måde, fordi man kun behøver eet take, da man alligevel ikke kan se en skid.

Filmen var mildt sagt noget rod. Jeg aner stadig ikke hvad Tony forsøgte at formidle, for historien var ret uinteressant og jeg gad ikke at følge med i actionscenerne for de stank af pis. De eneste lyspunkter var Mickey Rourke, Christopher Walken, Ian Zeering og Brian Austin. Nej, I ser ikke forkert. "Stjernerne" fra 90210. Problemet er, at det er individuelle præstationer og scener udenfor kontekst af filmens plot, som fungerer. Rourke er helt klart tilbage, efter Man on Fire og Sin City. Hans præstationer i hans "unge år" er for mig at se generelt kolde og meget et spørgsmål om en specifik tilrettelagt stil. I dag har hans karakterer fået meget mere personlighed og er meget mere interessante. Desværre er han ikke centrum for filmen, men jeg ser frem til at se mere med ham. Walken er bare sjov og de to 90210 gutter et sjovt selvironisk indslag.

Det forslår dog som en skrædder i helvede. Keira er sød at se på, men efterlader ikke noget overbevisende indtryk og historien og Tony lader hende i stikken. Filmen er simpelthen ikke værd at spilde tid på.

Od nej Tony. Selv om filmen slutter af med at "stjæle" "Hands of Time" med Groove Armada sidst brugt i "Collateral", så er du ikke i nærheden af Michael Mann. Han klarer sig iøvrigt fint uden shaky-cam, med smukt koreograferede scener. Der kan du lære noget Tony!

Hvem står for marketing og PR i Nordisk Film? Det er ligetil højrebenet at "sprede ordet" omkring Serenity's kvaliteter via et publikum som IKKE er forudindtaget via Firefly serien og så endda i Imperial på et stort lærred. Istedet får en allerede dårligt ratet film nu mulighed for at få dødsstødet inden dens premiere. Man skal ikke være uddannet brugsuddeler for at regne den ud.

Film: 4/10
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#28 wiseguy 19 år siden

Harry Knowles er ikke helt enig med Bruce:
http://www.aintitcool.com/display.cgi?id=21524

Den skal nu stadig ha' en chance, så må vi se, hvem af dem der får ret!!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#29 DarkLight 19 år siden

Revolver
Mine forventninger var sindsyge høje i betragtning af hvad Guy Ritchie og Statham ellers har lavet sammen. Set i bakspejlet ærger jeg mig måske nok lidt over at have set den med tømmermænd en søndag, da filmen ikke just var letfordøjelig.

Ved rulleteksterne sad jeg lidt med en følelse af "what the fuck happened there?!". Jeg fatter simpelthen ikke filmen. Hvad gør man så? Går på imdb. Og der er godt nok ikke sparet på udredninger og forklaringer. Desværre hjælper det ikke på min mening om filmen. Den er rodet og forvirrende. Hvad enten det er bevist eller ej. I sådanne film plejer der altid at komme antydning af en åbenbaring til sidst. Her kommer den bare aldrig. Det kan meget vel være at, hvis jeg læste alle plot-udlægninger og så filmen 2-3 gange, så ville hæve min mening, men det gider jeg ærlig talt ikke. Det var spild af tid.

Det eneste positive i denne film er Ray Liotta. Han er fænomenal i rollen. Og så har filmen utvivlsomt den sejeste hitman siden Leon.

2 / 6
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#30 filmz-Bruce 19 år siden

Sejere end Edward Fox i Sjakalen? ;)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: