Gravatar

#111 wiseguy 18 år siden

#106 Jeg synes nu, du er lidt for flink ved The Island.
Den havde jo rygte for at være ringe, så jeg satte mig til at se den med små forventninger. Blev dog positivt overrasket over filmens første halvdel. Jeg var vild med filmens look og selve temaet var jo tankevækkende og rystende.
Bay har styr på sine actionsekvenser og yep lyden er gusten!, men jeg synes, at filmen lige så stille faldt fra hinanden og blev småkedelig i den sidste halvdel.
Jeg endte med en helhedsvudering på 3/6

Enig mht. frk. Johansson :)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#112 McPeter 18 år siden

#111 - Jeg synes den lever fuldt op til mine forventninger for en actionfilm og mere til - derfor den høje karakter. Synes der er utroligt langt mellem gode actionfilm og det synes jeg altså denne er... :-)
Måske er 5 / 6 lidt højt, men synes nu også 3 / 6 er for lavt... ;-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#113 filmz-Narniabæver 18 år siden

Tarzan

Disney's udgave af historien om Tarzan fra 1999, hvor Terk stjæler hver en scene!

10 / 10
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#114 mr gaijin 18 år siden

#113 Du må være et fantastisk glad og positivt menneske, hvis alle de film, du ser, er så gode oplevelser for dig. Jeg mener det som en respekt, og ikke som en hån. Tillykke med lykken :)
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#115 chronaden 18 år siden

hehe, hørt :D
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#116 filmz-yoshimura 18 år siden

#114 ... og det hvide snit ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#117 DarkLight 18 år siden

Goodnight, and good luck.
Således, under tidspres og mindre rødvinsbimset, tog jeg fat på årets anden 'Bedste film'-oscar nomineringerne.
Selvsagt ved disse film, er forventningen ret høj, og det må være grunden til at jeg blev frygtelig skuffet.
Området ligger så langt væk fra mit interesseområde, som det overhovedet kan, og historien sagde mig absolut intet.
Alligevel ulmer filmen af utroligt stærkt skuespil, og det kan man bestemt ikke fornægte.

2½ / 6.
P.S Som der er sagt på imdb. Filmen Walk The Line skulle have erstattet.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#118 lyspunkt 18 år siden

The Machurian Candidate (2004)

Denzel Washington spiller Ben Marco, en amerikansk kaptajn fra den første golfkrig. Han plages af mareridt om mystiske eksperimenter, og har ingen tilværelse ud over enkelte ”optrædener” som krigsveteran for de lokale spejdere. Skæbnen er imidlertid gået bedre for én af hans folk, Raymond Shaw, der fik tildelt fortjenstmedaljen og blev udråbt til krigshelt for at redde Marcos deling i et baghold, og nu står til at blive USA's næste vicepræsident.

Filmen udvikler sig til en politisk thriller, hvor sære læger, der skjuler sig bag hemmelige vægge, er med til at skabe en paranoid stemning. Desværre når The Manchurian Candidate aldrig rigtig at blive spændende. Denzel spiller igen rollen som standard-neger, der suger kinderne ind for at virke forudrettet. Meryl Streep er den magtfulde og –griske politikker-mor til den lettere naive Shaw. Eneste lyspunkt er Bruno Ganz som tysk opfinder.

Billedet er lettere kedeligt og gjorde ikke det store indtryk. Et 5.1 lydspor var ikke noget at råbe hurra for.

The Manchurian Candidate er højt en lørdag eftermiddag værd i selskab med en kop kaffe.

2/6
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#119 filmz-Narniabæver 18 år siden

Pelle Haleløs I Amerikat

Tegnefilm fra 1985 baseret på Gøsta Knuttson's bøger om Pelle Haleløs

8 / 10
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#120 Yoda 18 år siden

Idéen med denne tråd, Narniabæver, er at give andre et lidt mere nuanceret billede af den eller de film, man har set end blot en simpel karakter, der i sig selv ikke siger fandens meget.

Som du kan se, så er der en lille kommentar med til de fleste indlæg, der beretter lidt om, hvorfor man har rated, som man har.

Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: