24 Timer sæson 4 (finale på TV2 i går aftes) Sæson 4 har været et rigtig godt bekendtskab. Stemningsfuld og uforudsigelig, helt klart den bedste sæson siden seriens start. Både sæson 2 og 3 bar IMHO præg af, at de blev lidt småkedelige i midterdelen. Sæson 4 har ikke været kedelig på noget som helst tidspunkt. Jeg har været helt vild med den måde, persongalleriet er blevet skiftet ud undervejs, ingen roller har været hellige og det kom helt bag på mig i starten, hvordan den ene efter den anden ”måtte videre”, om jeg så må sige… Sæson 2 og 3’s svageste led Kim (Elisha-lækker-men-træls) er heldigvis skrevet helt ud af historien og generelt synes jeg at manuskriptet har været rigtig godt. Eneste men er sådan set kineserhistorien, den kunne jeg godt have været foruden. Jeg synes man propper lidt for meget konfetti på kagen ved at tilføje den. Selvfølgelig har den stor relavans, for den måde man har valgt at afslutte serien på, men jeg mener bare, at der var meget mere stof i den historie evt. til en ny sæson. Når man alligevel ikke gør mere ud af den, kunne man lige så godt have undladt den. Synes at finalen i går aftes var lidt et antiklimaks!! Handlingen var for forceret og tynd i forhold til kvaliteten på sæsonen generelt. De første 22 afsnit var sådan set til 5/6, men den tynde slutning trækker helhedsindtrykket af sæsonen ned på 4,5/6 Men klart den bedste 24 Timer siden sæson 1, jeg synes faktisk, at den er hel på linje kvalitetsmæssigt med 1eren, hvis ikke lidt bedre...
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
# 66 Tjaa det må tiden jo vise, men os i ældregruppen må jo stå sammen og sørge for at I ungersvande og møer udvider jeres filmzhorisont ;)
Med hensyn til Kingdom of Heaven DC, ja så har jeg kun indtil videre set godt 45 minutter, men forsætter det i samme skuffe ser det også ud til at blive en stor oplevelse.
#61 filmz-Bruce 18 år siden
#62 filmz-jonasgr 18 år siden
'Cause I'm evil"
#63 filmz-Bruce 18 år siden
#64 wiseguy 18 år siden
Sæson 4 har været et rigtig godt bekendtskab. Stemningsfuld og uforudsigelig, helt klart den bedste sæson siden seriens start. Både sæson 2 og 3 bar IMHO præg af, at de blev lidt småkedelige i midterdelen. Sæson 4 har ikke været kedelig på noget som helst tidspunkt. Jeg har været helt vild med den måde, persongalleriet er blevet skiftet ud undervejs, ingen roller har været hellige og det kom helt bag på mig i starten, hvordan den ene efter den anden ”måtte videre”, om jeg så må sige…
Sæson 2 og 3’s svageste led Kim (Elisha-lækker-men-træls) er heldigvis skrevet helt ud af historien og generelt synes jeg at manuskriptet har været rigtig godt. Eneste men er sådan set kineserhistorien, den kunne jeg godt have været foruden. Jeg synes man propper lidt for meget konfetti på kagen ved at tilføje den. Selvfølgelig har den stor relavans, for den måde man har valgt at afslutte serien på, men jeg mener bare, at der var meget mere stof i den historie evt. til en ny sæson. Når man alligevel ikke gør mere ud af den, kunne man lige så godt have undladt den.
Synes at finalen i går aftes var lidt et antiklimaks!! Handlingen var for forceret og tynd i forhold til kvaliteten på sæsonen generelt. De første 22 afsnit var sådan set til 5/6, men den tynde slutning trækker helhedsindtrykket af sæsonen ned på
4,5/6
Men klart den bedste 24 Timer siden sæson 1, jeg synes faktisk, at den er hel på linje kvalitetsmæssigt med 1eren, hvis ikke lidt bedre...
#65 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#66 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#67 filmz-Bruce 18 år siden
#68 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Med hensyn til Kingdom of Heaven DC, ja så har jeg kun indtil videre set godt 45 minutter, men forsætter det i samme skuffe ser det også ud til at blive en stor oplevelse.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#69 filmz-Bruce 18 år siden
Det blev squ en 69'er!
#70 elwood 18 år siden
ja jeg gør da mit bedste for at udvide den, men dvdimport hjælper ikke just på sagen, curse them.
Opgiver snart at få mine film noir bokse derfra, og leder efter nyt sted.
I må da gerne anmelde dårlige film også, som en slags advarelse hehe, må jeg anbefale Boa Vs. Python til advarelse 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"