Gravatar

#71 filmz-Bruce 18 år siden

Det er nu sjovere at gå igang med film, man ved siger én noget, end deciderede dårlige af slagsen. Livet er for kort :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#72 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 71 Helt enig igen :o)

# 70 Jeg kan sagtens skrive om dårlige film - no problem - for jeg så masser af den slags i 70'erne og 80'erne. Det sjove er jo bare at flere af de ting man syntes var dårligt eller mindre dårligt den gang er jo gået hen og blevet kult. Et andet er jo også at når man skal betale 100 - 200 pr. dvd vil man gerne smide det efter noget godt. Jeg har smidt alt for mange penge ud på film på VHS i tidernes morgen, som jeg egentlig kun var halvtifreds med eller købte fordi man den gang ikke kunne komme til at se disse film på anden måde. Fx mine første John Woo ting med bl.a. interviews på VHS kostede dengang 250 kr, hvilket svaret til en godt 400 krs dvd i dag for slet ikke tale om om fx Nightmare Before X-mas på LD kostede 1200 kr (hos Laserdisken) og kan fåes til 50 kr på dvd i TP. I dag er det jo meget nemmere og ikke mindst billigere at få fat i film fra hele verden og med festivaller (i Danmark) som fx - Natfilm, Odense Filmfestival og CIFF har sparet mig for mange fejlkøb men også givet mig store oplevelser jeg ikke har oplevet på dvd.

Hvis du har noget specielt i tankerne - genre, instruktør etc. må du gerne komme med forslag, så vil jeg gerne kigge nærmere på det >:o)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#73 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 55 Ja, okay det lyder da pænt nasty ;)

Gravatar

#74 elwood 18 år siden

#73 det er det også, men filmen skal ikke anbefales, men hvis du kan finde klippet bare hvor Paris dør, så har du set det, der er værd at se.

Jeg har heller ikke noget mod jeres anmeldelser, uden bruce blev jeg f.eks. ikke introduceret for SPL, og The Election.

så keep og the good work, Bogart's...
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#75 dyg 18 år siden

#55 - Jeg har noget jeg godt kunne dirke hendes mund op med.. mmm Elisha.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#76 Yoda 18 år siden

Så er dette sikkert noget for dig ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#77 dyg 18 år siden

#76 - Det billede har været wallpaper på min stationære flere gange :]
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#78 elwood 18 år siden

Jeg så Love Actually i mandags varmt anbefales, kanon film, og deri har Elisha også en mindrer rolle hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#79 El vez 18 år siden

Bruce / Per, nu har jeg bestilt Kingdom Of Heaven Scott-cut på jeres opfordring - it'd better be good!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#80 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 79 Snefnug få en helt ny mening på din projektor ;)

Ellers kender jeg et par stykker som gerne vil overtage den :)

Skriv ny kommentar: