#158 - (desværre) enig i at 24 Nights ikke er den fedeste Clapton DVD. Ud over at billedkvaliteten stinker, så er det også en skam at det ikke er de samme optagelser som til 24 Nights dobbelt-CD'en - for dét er da netop en af de absolut fedeste Clapton CD'er! Min absolutte favorit er 14 minutters versionen af Old Love på CD2. Virkeligt et fantastisk og alsidigt nummer og MANGE gange federe en den version man finder på DVD'en... Har bandet det til døde, da jeg godt ville se hvordan han spiller nogle af tingene som han selvfølgelig lige akkurat ikke gør i DVD versionen. :-(
Kan til gengæld også anbefale One More Car... DVD'en. På den er både billede, lyd og koncert helt i top! :-)
#162 - den er skam ganske ok. Minder lidt om 24 Nights udgaven bare lidt kortere så vidt jeg husker. Smider den på efter Tina-pigen har spillet sit ekstranummer. :-) Den fedeste udgave er dog igen 24 Nights CD2-versionen. ;-) Layla er også utroligt fed på One More Car iøvrigt...
På DVDen er der nogle SUPER fede sessions med Clapton & Co. og ind imellem er der interview med Clapton - primært om hans inspiration fra Robert Johnson. Den er ret billig hos CDWOW, så det er bare med at få den købt!
Og på CDen er der mange af de samme numre, bare i studieudgaver. Det er ganske fornuftig blues... :-)
Kan iøvrigt ikke finde ud af om der er forskel på R1 og R2 af One More Car? Nogle steder fremstår R1 som 4:3, mens hos Play står R2 udgaven som 16:9... Bag på min R2-DK står der at det er widescreen. En skam da R1 kun koster 70kr hos DVDpacific... :-(
#161 McPeter 18 år siden
Kan til gengæld også anbefale One More Car... DVD'en. På den er både billede, lyd og koncert helt i top! :-)
#162 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Hvordan er Wonderfull Tonight på "One More Car" ???
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#163 McPeter 18 år siden
#164 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
#165 McPeter 18 år siden
#166 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
#167 McPeter 18 år siden
http://www3.cd-wow.com/detail_results.php?product_...
På DVDen er der nogle SUPER fede sessions med Clapton & Co. og ind imellem er der interview med Clapton - primært om hans inspiration fra Robert Johnson. Den er ret billig hos CDWOW, så det er bare med at få den købt!
Og på CDen er der mange af de samme numre, bare i studieudgaver. Det er ganske fornuftig blues... :-)
Kan iøvrigt ikke finde ud af om der er forskel på R1 og R2 af One More Car? Nogle steder fremstår R1 som 4:3, mens hos Play står R2 udgaven som 16:9... Bag på min R2-DK står der at det er widescreen. En skam da R1 kun koster 70kr hos DVDpacific... :-(
#168 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Skriver lige til min dvd'pusher i US of A og hører hvad han mener, for han har godt check på forskellige udgaver.
#169 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
#170 McPeter 18 år siden