Gravatar

#171 McPeter 18 år siden

Jeps... Wonderful Tonight var ganske wonderful... ;-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#172 elwood 18 år siden

Jep så kom jeg hjem fra vores b-film aften eller well ikke rigtig b-film bare alternative film nogle af dem.

Vi lagde ud med Boa vs. Python fra 2004. Filmen er ekstrem chessy, og plottet er kort fortalt, rig mand, indkøber gigant slange, som han skal bruge til at lave en jagt for nogle andre rige folk.

Slangen slipper fri, og nu rykker den rige mand og hans kunder ud efter slangen for at dræbe den.

Imens kontakter fbi en mand der forsøger at finde modgift mod slanger. Denne mand har en anden gigant slange, som FBI vil slippe fri udstyret med video kamerar, leveret af blondine havbiologen. Handlingen lyder plat og det er den også, men vi morede os over hvor plat og pinlig den var.

næste film på programmet var Land of The dead. menneskerne har længe levet med zombier i deres hverdag, de bliver bare holdt ude fra den perfekte by ved hjælp af stødhegn og et stort område med vand. I filmen følger vi et hold "soldater" som rydder op i udkanten af byen, og skaffer forsygninger til menneskerne. Man følger zombierne fra start af hvor de virker ekstrem dumme, men langsomt begynder de at blive klogere og klogere, af en eller anden uforklarlig grund, og ja det kræbver ikke mange gæt for at vide hvad der så videre sker i filmen.

Historien var meget svag synes jeg, og Dennis Hopper skal til og tage sig sammen, hvis han vil ha et gennembrud igen.

Og nu mine herre afslutningen på denne aften... House Of wax 2005! yep den film, jeg vil her allerede komme med en spoiler hende night cam pigen dør grumt, og det var det jeg hpbede på 8-)

Faktisk var der ret mange hilsenere (det grønne nattefiltere, og kamerar optagelserne) til hendes lille hjemmevideo one night with paris, eller hva den lige hedder.

Selve filmen var ikke noget mesterværk, dog skal den ha lidt ros for nogle nye grumme ide'er f.eks. synes jeg at måden som Elisha Cuthbert får lukket munden på var ret Nasty, men filmen er ikke spor uhyggelig, heller ikke nogle rigtige overraskelser, forudsigelig hele vejen igennem.

Så alt i alt var det en meget hyggelig aften, og jeg ser frem til vi gentager det igen, med nye film.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#173 NightHawk 18 år siden

# 172 -

Det lyder jo som en griner aften, trods et par mindre vellykede ting i "Land of the Dead" og "House of Wax". :)

Ret sjovt, at i lige har set "Boa vs. Python", den har jeg tit tænkt på at købe bare fordi den ser så ufattelig plat ud og efter at ha' læst din anmeldelse blir jeg sgu nød til at få den set.

"Land of the Dead", er faktisk sat på listen til næste måned. Jeg ville lige vente til den faldt i pris. Vil gi dig ret i at den ku være bedre, men når alt kommer til alt, er det jo blot en zombie film og som sådan syntes jeg nu den er glimrende underholdning.

Tror dog jeg holder mig fra "House of Wax". Kan ganske enkelt ikke døje Paris Hilton og de fleste af de nye remakes, har været meget ringe.

Ku være fedt, hvis du gider at skrive et par b-films anmeldelser i stil med "Boa vs. Pyhon". Den slags savner jeg sgu, i What We Saw, tråden. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#174 elwood 18 år siden

#173 det kræver jo jeg lige får set nogle, men jeg har lige fået to nye film, måske ikke b-film men såkaldte blacksplotation(stavehat)

Black Ceasar og Contton comes to harlem.

Men når jeg får set nogle skal jeg nok lige skrive en lille anmeldelse, for øvrigt glæd dig til nyheds indslagene, det ligner en der lige har fået premiere på sin pc, med overskrifter der fylder hele skærmen, det er så grimt.

Jeg tror den står på monster film næste gang, eller noget med guns, det var der en fra vores gruppe der savnede 8-)

Gravatar

#175 NightHawk 18 år siden

# 174 -

"Black Ceasar", skal du glæde dig til at se. Fred Williamson er såååå cool i den rolle, soundtracket er super nice og skurken er herlig overdrevet onskabsfuld. En rigtig god b-film.

Du må meget gerne lave en anmeldelse af "Cotton Comes To Harlem". Har kun set traileren og den så ret morsom ud. :)

Tjek lige coveret til "Boa vs. Python". Det er sgu da herligt lavet. :)

http://www.axelmusic.dk/resources/covers/0/0433960...
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#176 elwood 18 år siden

#175 yep jeg glæder mig også til dem.

Med hensyn til coveret, der er lidt sjovt for der er hverken en helicopter med som skyder på slangerne + filmen foregår ikke i en by overoverhovedet, men snare et skovområde, nåja og så et vandværk, tog tunnel, Diskotek og lidt andre steder, og nej det er ikke kun menneskerne man oplever disse steder, jeg vil ikke sige mere det skal ses, for det er bare så lang ude.

Ps. læg mærke til blue screen i tog tunnelen, det er nok det dårligste jeg nogensinde har set hehe.
Gravatar

#177 NightHawk 18 år siden

# 176 -

Så, nu er "Boa vs. Python" lige blevet bestil sammen med "Land of the Dead" - Unrated version, hos Axel. :)

Fandt lige en anden film i samme stil - "Boa", med Dean Cain. Den ser også ret griner ud. Prøv lige at læse handlingen :

http://www.axelmusic.dk/resources/covers/back/0433...

Den lyder temmelig spøjs :D
Gravatar

#178 elwood 18 år siden

der var bidske bærster på en norsk kanal igår tror jeg det var. den er faktisk ret underholdene, da det har cast'et med fra A fish Named Wanda, især hele misforståelsen med Rollo Lee's (john Cleese) sexorgi'er er ret underholdene. Eller Vince McCain (Kevin Kline) alternative markedsføring af zoo'en.

Gravatar

#179 filmz-Narniabæver 18 år siden

Lady & Vagabonden II

Filmen er fortsættelsen til Disney klassikeren, der denne gang handler om hundehvalpen Vaks.

En god fortsættelse, men den slår selvfølgelig ikke den originale!

9 / 10

Junglebogen 2

Nuttet fortsættelse af Junglebogen, hvor Shere Khan dog stjæler nogen af scenerne, men både ulvene og Kong Louie mangler!

7 / 10
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#180 filmz-Narniabæver 18 år siden

Kaninbjerget:

Denne tegnefilm er baseret på bøgerne af Richard Adams, der handler om en flok kaniners rejse til Kaninbjerget.
Der er masser af klamme scener som Femmer's syner, og slutningen.

10 / 10
Chip: Rescue Rangers, away!

Skriv ny kommentar: