#36 - Der skal sgu mere end det til at hidse mig op. Problemet her var bare, at du udtalte dig om noget du ikke anede en flyvende fis om, før jeg så var så venlig at fortælle, at jeg ikke ved mere end gennemsnittet om emnet.
Så jo, jeg kunne starte med at påstå hvad som helst, uden at du kunne vide om jeg havde en baggrundsviden derom.
Det ville være fuldstændig ligegyldigt, om du var helikopterpilot eller interesseret i emnet, for der er stadig en masse faktorer, du ikke har viden om, fx hvor meget kameraet er zoomet ind, hvilket markant ændrer den hastighed, helikopteren virker til at have. Lad være med at spille fornærmet, fordi jeg buster dig for noget, du helt åbenlyst ikke anede en skid om.
#40 - En ordentlig, men interessant smøre du har fundet frem der.
#41 - Jeg spiller såmænd ikke fornærmet, det betyder du slet ikke nok for mig, til at jeg gider være. Og du har egentlig ikke busted mig for en skid, for jeg har på intet tidspunkt lagt skjul på, at jeg ved ligeså lidt om emnet som gennemsnitsdanskeren, hvilket også kunne inkludere dig, men da jeg ikke ved det med sikkerhed, kunne jeg selvfølgelig ikke drømme om at dømme dig.
Det jeg skriver i #36 har intet at gøre med at være fornærmet eller mopset eller noget andet, jeg fortæller dig bare hvordan landet ligger. Længere er den ikke.
So, at last we meet for the first time for the last time.
#42 Suk, sikke noget vrøvl. Når du påstår, at de ikke skynder sig, er det underforstået, at du mener at have en viden om situationen, der gør, at du kan drage den konklusion, dvs. en viden, som gennemsnitsdanskeren ikke har.
#43 - Nej for søren da, du skulle da absolut heller ikke ha' klippet noget fra :)
#45 - Nej nej, det er da bare som jeg (uden noget speciel viden) ser det og i min optik gik det langsomt, men som skrevet har jeg ikke inddraget alle eventuelle faktorer.
So, at last we meet for the first time for the last time.
#41 natterjack 14 år siden
#42 Åkepool 14 år siden
#41 - Jeg spiller såmænd ikke fornærmet, det betyder du slet ikke nok for mig, til at jeg gider være. Og du har egentlig ikke busted mig for en skid, for jeg har på intet tidspunkt lagt skjul på, at jeg ved ligeså lidt om emnet som gennemsnitsdanskeren, hvilket også kunne inkludere dig, men da jeg ikke ved det med sikkerhed, kunne jeg selvfølgelig ikke drømme om at dømme dig.
Det jeg skriver i #36 har intet at gøre med at være fornærmet eller mopset eller noget andet, jeg fortæller dig bare hvordan landet ligger. Længere er den ikke.
#43 Tommy Kristensen 14 år siden
#44 McPeter 14 år siden
#45 natterjack 14 år siden
#46 Åkepool 14 år siden
#45 - Nej nej, det er da bare som jeg (uden noget speciel viden) ser det og i min optik gik det langsomt, men som skrevet har jeg ikke inddraget alle eventuelle faktorer.
#47 chronaden 14 år siden
http://i.imgur.com/twrSH.jpg