"Well, it's their own fault for bringing their kids into a battle" <- fik mig godt nok til at væmmes for groft, kalder de en ren slagtning for en battle, og hvis de vidste de skød på børn (som om det ik var slemt nok at skyde på ubevæbnede fotografer)
#6 Det var faktisk ikke nær så slemt, som jeg havde frygtet. Når de skyder, kommer der en kæmpe røgsky, så man ser ikke nogen blive åbenlyst ramt af skud. Jeg sad dog stadig med en knude i maven.
Generation Kill er fyldt med den her slags situationer, og eftersom serien/bogen er baseret på en journalists fortællinger, er størstedelen sandsynligvis også sandfærdige.
Har nu set første del af videoen 4-5 gange, 3:39-3:45 hvis man ser folkene ude i venstre side ser de da i den grad ud til at være bevæbnet. Det ser da ud til at der både er en mand med en AK-47 og en med en RPG som de nævner i helikopteren. Men jeg synes alle medier der bringer historien siger at ingen var bevæbnede?
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
#1 chronaden 14 år siden
http://collateralmurder.com/
#2 Kruse 14 år siden
#3 filmz-Bruce 14 år siden
#4 colocho 14 år siden
#5 chronaden 14 år siden
#6 The Insider 14 år siden
#7 Moog 14 år siden
Jeg fortryder lidt jeg ikke gjorde det samme...
#8 natterjack 14 år siden
Generation Kill er fyldt med den her slags situationer, og eftersom serien/bogen er baseret på en journalists fortællinger, er størstedelen sandsynligvis også sandfærdige.
#9 MouseMickey 14 år siden
#10 Åkepool 14 år siden