#169 - Desværre drukner de i alle de enormt elendige spoofs såsom Epic Movie, The Comebacks/Sports Movie, Super Hero Movie, Scary Movie 1-77, Not Another Teen Movie, Meet the Spartans, Dance Flick, Disaster Movie....
#171 de eneste af dem du har nævnt synes jeg er ET kig værdt Scary movie 1-4, Epic movie, Superhero movie OG hvis man nu er virkelig faldet for de her film skal man da heller snydes for Disaster movie og Meet the spartans
jeg har ikke set Sports movi, Not another teen movie, Dance flick eller Extreme movie
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Ja, helt enig - men der er stadig forskel fra den slags spoof film og dem jeg omtaler; de 3 du nævner spoofer ikke åbenlyst bestemte film (selvom der klart er referenecer); de spoofer mere genren. Hvorimod Hot Shots! = Top Gun (og andre) Hot Hots 2 = (Rambo) Airplane! = (Airport) Loaded Weapon = (Dødbringende Våben)
Osv.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#170: Du kan da ikke benægte, at "Shaun of the Dead" har været en stor succes. :) Desuden er det den bedste af de tre film, Skeloboy nævner. Wimmie har dog ret i, at det er ikke samme type film.
Jeg husker den som ganske sjov - især "Psycho" og "The Birds"-parodierne. Men tror nu den er sjovere hvis man har set endnu flere Hitchcock-film (mangler sørme at se mange)
Og så er der jo naturligvis Spaceballs som tidligere nævnt på listen.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#171 dyg 15 år siden
#170 - Puha! Slemme Movie1000, puha!
#172 MOVIE1000 15 år siden
jeg har ikke set Sports movi, Not another teen movie, Dance flick eller Extreme movie
#173 wimmie 15 år siden
Ja, helt enig - men der er stadig forskel fra den slags spoof film og dem jeg omtaler; de 3 du nævner spoofer ikke åbenlyst bestemte film (selvom der klart er referenecer); de spoofer mere genren.
Hvorimod Hot Shots! = Top Gun (og andre)
Hot Hots 2 = (Rambo)
Airplane! = (Airport)
Loaded Weapon = (Dødbringende Våben)
Osv.
#174 Highland Park 15 år siden
Desuden er det den bedste af de tre film, Skeloboy nævner. Wimmie har dog ret i, at det er ikke samme type film.
#175 Skeloboy 15 år siden
#172 - så du betegner de eneste, der noget værd som 8 ud af 11.? ;)
#176 wimmie 15 år siden
#177 Highland Park 15 år siden
#178 wimmie 15 år siden
#179 Highland Park 15 år siden
#180 wimmie 15 år siden
Og så er der jo naturligvis Spaceballs som tidligere nævnt på listen.