I dag vil jeg nok kigge nærmere på Doubt og Crash, eftersom jeg lige kom til at impuls-købe dem i BlockBuster - Dog kommer der lige en fodbold-kamp i vejen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Tak for alle kommentarerne. Ja, jeg vidste godt at især Crash nok ville splitte vandene, men racespørgsmålet bliver jo netop presset ned over os fordi det er filmens tema ;)
Men ligesom American History X er det på den ene side fedt at alting ikke bare er sort/hvidt - folk er ikke bare gode/onde, sympatiske/usympatiske på den anden side er historien ikke 100% troværdig hele vejen igennem. Derudover er dele af historien lidt forsødet og kunne sagtens have været mere barsk. Derfor den "lave" placering på listen.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Hehe ;) Jeg har også overvejet at lave en Bottom150 - problemet er bare at så skal jeg til at skelne mellem de film som er virkelig dårlige (Manos - the hands of fate) og de store dyre Hollywoodfilm som er dårlige (Transformers 2, Fantastic 4) - og det orker jeg næsten ikke...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Frailty og Crash er helt ok med mig. Crash er jo bare pisseoverfladisk og har slet ikke fortjent sine Oscars, men den er da stadig jævnt underholdende. Frailty er bare en veludført lille film. Ingen af de to ville være på min top noget som helst, jo måske min top 150 mest gennemsnitlige film.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Alle de her Top-tråde giver mig helt lyst til selv at lave en Top-tråd :) Dog tror jeg ikke at jeg vil lave en hel Top150-60, men nærmere en Top50 eller noget i den stil.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#11 dyg 15 år siden
I dag vil jeg nok kigge nærmere på Doubt og Crash, eftersom jeg lige kom til at impuls-købe dem i BlockBuster - Dog kommer der lige en fodbold-kamp i vejen.
#12 frankdrebin 15 år siden
#13 wimmie 15 år siden
Ja, jeg vidste godt at især Crash nok ville splitte vandene, men racespørgsmålet bliver jo netop presset ned over os fordi det er filmens tema ;)
Men ligesom American History X er det på den ene side fedt at alting ikke bare er sort/hvidt - folk er ikke bare gode/onde, sympatiske/usympatiske på den anden side er historien ikke 100% troværdig hele vejen igennem.
Derudover er dele af historien lidt forsødet og kunne sagtens have været mere barsk. Derfor den "lave" placering på listen.
#14 filmz-Bruce 15 år siden
#15 wimmie 15 år siden
Hehe ;)
Jeg har også overvejet at lave en Bottom150 - problemet er bare at så skal jeg til at skelne mellem de film som er virkelig dårlige (Manos - the hands of fate) og de store dyre Hollywoodfilm som er dårlige (Transformers 2, Fantastic 4) - og det orker jeg næsten ikke...
#16 dyg 15 år siden
#17 Lord Beef Jerky 15 år siden
#18 Kruse 15 år siden
Dog tror jeg ikke at jeg vil lave en hel Top150-60, men nærmere en Top50 eller noget i den stil.
#19 Highland Park 15 år siden
#20 HonoDelLoce 15 år siden
Det tør jeg s'gu ikke med den forkærlighed for dværge, der er herinde ! :D