Gravatar

#31 Åkepool 15 år siden

Nu følger jeg både Skeloboys, MOVIE1000's og din liste. Og hvor Skelo's klart er den intellektuelle og MOVIE's den teenagede, så er din nok den der rammer min smag mest.

Men det er rigtig inspirerende at læse alle tre, da man får gode input til film der skal ses i fremtiden :)

Og ja, jeg skal da ha' set "The Lost boys", det er da det jeg skal :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#32 Skeloboy 15 år siden

#31 - efter nytår kommer jeg med en Top150 i alt fra film før 2000

Men der er kun tre af de film, som Wimmie har nævnt der er på enten den ene eller anden liste...og rigtig mange jeg har ikke har set.
Gravatar

#33 wimmie 15 år siden

#32 Jeg har til gengæld kun set omkring 1/5 af dem du nævner ;p

Men ja, det er en god måde at lære nye film at kende på da vi jo alle har vores favoritter - som jo også kan være film der normalt ikke optræder på diverse top-lister.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#34 MuManden 15 år siden

Jeg syntes stadig at wimmie's film står i den forkerte rækkefølge.
Man skal scrolle ned for at scrolle op igen... Hmm

Måske det bare er mig der er sær?
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#35 wimmie 15 år siden

Hehe...det opdagede jeg godt efter første indlæg og så var det næsten dumt at gøre det omvendt i andet indlæg...eller skal jeg rette det til næste gang hvis det er for træls?

Gravatar

#36 Skeloboy 15 år siden

Hehe, det er ikke træls, bare lidt underligt:)
Gravatar

#37 filmz-jonasgr 15 år siden

Ligesom at læse avisen bagfra og slutte med forsiden :)

Little Children er en fremragende film og ja en af de bedste fra året.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#38 wimmie 15 år siden

Ok, hehe - jeg laver det om til næste gang og håber på ikke at forvirre folk mere ;)
Gravatar

#39 MOVIE1000 15 år siden

jeg har set 3 af de ovenstående og 2 af dem vil jeg give dig ret i den ene er jo selvfølgelig Saw og den anden er Night of the living dead, man kan rigtig føle spændingen inde i huset og jeg synes at det er GeorgeS tredje bedste zombie film.

den som jeg så ikke vile se igen nogensinde (måske) er Black Hawk Down, den er simpel hen for langtrukket for mig, i mine øjne sker der ingen ting i den film.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#40 wimmie 15 år siden

Jeg synes du skal prøve at se den igen om nogle år - i hvert fald hvis du mærker at din filmsmag ændrer sig :)
For ja, den kan måske godt virke langtrukken hvis man ikke er helt med på vognen og måske i virkeligheden havde lyst til en alm. actionfilm eller lignende.

Skriv ny kommentar: