Will do. Men skal først lige finde nogle højtalere også. Mit nuværende system er nemlig et Logitech z5450. Og jeg tror der går et par uger mindst inden receiveren bliver sendt.
Hvad vil I gerne vide? Jeg har haft den i nogle uger nu (koblet til 5.1 B&W højtalere) og jeg er ganske tilfreds med recieveren. Jeg har ikke rodet så meget med den endnu, men de ting jeg har bedt den om, gør den godt.
Jeg har et Sony 46X3500 tv koblet til recieveren... sammen med en Xbox360 og en PS3. Begge kører FullHD igennem recieverens HDMI porte. Recieveren står for at decode alle lydformaterne (herunder DTS-HD MA og TrueHD). Jeg har set et par håndfulde Blu-Ray og HD DVD film med denne opsætning.
#21 filmz-Bruce 16 år siden
#22 Spanner 16 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#23 Norrah 16 år siden
Men skal først lige finde nogle højtalere også. Mit nuværende system er nemlig et Logitech z5450.
Og jeg tror der går et par uger mindst inden receiveren bliver sendt.
#24 Corgan 16 år siden
Hvad vil I gerne vide? Jeg har haft den i nogle uger nu (koblet til 5.1 B&W højtalere) og jeg er ganske tilfreds med recieveren. Jeg har ikke rodet så meget med den endnu, men de ting jeg har bedt den om, gør den godt.
#25 DarkLight 16 år siden
#26 filmz-Bruce 16 år siden
#27 Spanner 16 år siden
Hvad for noget fjernsyn/projektor har du sluttet den til?
Har du brugt den til BD eller andet HD/FullHD materiale og bruger du HDMI passthrough?
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#28 Norrah 16 år siden
#27 har et 40" samsung F86
#29 Corgan 16 år siden
Bedre end dens White Russians... som smager lidt af sur mælk.
#27:
Jeg har et Sony 46X3500 tv koblet til recieveren... sammen med en Xbox360 og en PS3. Begge kører FullHD igennem recieverens HDMI porte. Recieveren står for at decode alle lydformaterne (herunder DTS-HD MA og TrueHD). Jeg har set et par håndfulde Blu-Ray og HD DVD film med denne opsætning.
#30 Norrah 16 år siden
Syntes også det var lidt tideligt at spørge om hvordan jeg bruger den :D