Gravatar

#31 IK 12 år siden

misuma (29) skrev:
Nu spørger jeg måske lidt dumt, men kan man ikke bare finde koden på nettet til diverse afspillere? Det gjorde jeg ihvertfald til min dvd-afspiller og det virkede uden problemer.


På mange afspillere kan man, men nogle er sværere at hacke. Min blu ray afspiller er en sony, og man kan gøre den kodefri til dvd'er men ikke BD'er. Vil hellere købe en ny for at være fri for alt det pis. :)
Gravatar

#32 Slettet Bruger [2040546647] 12 år siden

IK (28) skrev:
Er der nogen der har gode bud på kodefri blu-ray afspillere. De skal helst ikke være så dyre. :)


http://dvdirect.net/

De har afspillere til omkring 2000 SEK, regionfri.
Gravatar

#33 IK 12 år siden

Tak for link. Den der Panasonic ser alt for lækker ud og endda til en rimelig pris.
Gravatar

#35 Bony 12 år siden

Wtf?

EDIT: Ahh, du troede det var Billedquizzens tråd det her. Hahaha.. :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#36 Babo84 12 år siden

component løsning er fin nok, hvis du ikke vil ud og bruge penge. Men El-Giganten har altid gode tilbud, som der også linkes til, og så kan man ligeså godt gå over til Blu Ray. Afspiller samt hdmi kabel, kan du jo få under 1000 kr. Det er squ billigt.
Gravatar

#37 Hr. Jensen 12 år siden

Babo84 (36) skrev:
component løsning er fin nok, hvis du ikke vil ud og bruge penge. Men El-Giganten har altid gode tilbud, som der også linkes til, og så kan man ligeså godt gå over til Blu Ray. Afspiller samt hdmi kabel, kan du jo få under 1000 kr. Det er squ billigt.


Si. Jeg regner også med at investere i Blu-Ray, når jeg får løn her engang.
Gravatar

#38 Åkepool 12 år siden

Skeloboy (34) skrev:
Lige en mere her midt på natten...


Ha ha, hvor du måske skulle ha' ligget i din seng :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#39 Skeloboy 12 år siden

hehe, ja, det skulle jeg sgu nok :)

For at være relevant: DVD er ok på min 32" tommer 65 kg tunge old school TV...:)

Skriv ny kommentar: