Nu spørger jeg måske lidt dumt, men kan man ikke bare finde koden på nettet til diverse afspillere? Det gjorde jeg ihvertfald til min dvd-afspiller og det virkede uden problemer.
På mange afspillere kan man, men nogle er sværere at hacke. Min blu ray afspiller er en sony, og man kan gøre den kodefri til dvd'er men ikke BD'er. Vil hellere købe en ny for at være fri for alt det pis. :)
component løsning er fin nok, hvis du ikke vil ud og bruge penge. Men El-Giganten har altid gode tilbud, som der også linkes til, og så kan man ligeså godt gå over til Blu Ray. Afspiller samt hdmi kabel, kan du jo få under 1000 kr. Det er squ billigt.
component løsning er fin nok, hvis du ikke vil ud og bruge penge. Men El-Giganten har altid gode tilbud, som der også linkes til, og så kan man ligeså godt gå over til Blu Ray. Afspiller samt hdmi kabel, kan du jo få under 1000 kr. Det er squ billigt.
Si. Jeg regner også med at investere i Blu-Ray, når jeg får løn her engang.
#31 IK 13 år siden
På mange afspillere kan man, men nogle er sværere at hacke. Min blu ray afspiller er en sony, og man kan gøre den kodefri til dvd'er men ikke BD'er. Vil hellere købe en ny for at være fri for alt det pis. :)
#32 Slettet Bruger [2040546647] 13 år siden
http://dvdirect.net/
De har afspillere til omkring 2000 SEK, regionfri.
#33 IK 13 år siden
#34 Skeloboy 13 år siden
#35 Bony 13 år siden
EDIT: Ahh, du troede det var Billedquizzens tråd det her. Hahaha.. :D
#36 Babo84 13 år siden
#37 Hr. Jensen 13 år siden
Si. Jeg regner også med at investere i Blu-Ray, når jeg får løn her engang.
#38 Åkepool 13 år siden
Ha ha, hvor du måske skulle ha' ligget i din seng :)
#39 Skeloboy 13 år siden
For at være relevant: DVD er ok på min 32" tommer 65 kg tunge old school TV...:)