Jeg har ikke fri 1.maj, men derimod Kr. Himmelfart og dagen efter Kr.Himmelfart så det er jo skønt nok - desværre har jeg en masse planer med nogle øl begge dage. :-)
Jeg var i Ebgames for stk. tid siden, og en Far kom hen til disken med sin Knægt på ja var det 12 år, og GTA San Andreas.
Ebgames kigger lige kort på æsken, og siger "du er godt klar over det har en aldersmærkning på 18+ ikke ?"
Faren "jojo, det er jeg klar over"
Og handlen går videre. Nu er jeg selv 26 år, så jeg er voksen, jeg har ingen Børn, men 12 år er det ikke lige lovlig ung i det her tilfælde?
Jeg ved godt det her er den evige diskousion, og at det til sidst altid er op til forældrene, at bedømme hvor grænsen går.
Kan huske da jeg var knægt, der var man ike så meget obs på det med aldersmærkning, ok nu var min hel egen Computer en Amiga500 (ahh nostalagi...) så der var det med aldersmærkning vidst ik noget man rigtig forholdte sig til hehe.
Men jeg går tit og tænker på dette hver gang jeg ser en ung knægt købe det nye Mega VOLD til Konsol 8-)
Hvis jeg var 12 år nu, og bare ville ha det nye Ultra VOLD til konsol, ville jeg nok også være træt af, hvis jeg ikke måtte 8-)
Men Nu er jeg 26 så jeg tillader mig at snakke om det som meget aktuelt emne.
Ps. damm jeg glæder mig til Fox News går i kløerne på GTA Iv det bliver så morsomt at se deres obskøre indslag.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Købte du hos coolshop? Fik en mail fra dem i lørdags hvor de sagde det var afsendt, så jeg fik desværre forventninger om at det ville ligge i postkassen i dag... det var desværre ikke tilfældet :/
# 183.. Tror det er meget individuelt, så selv film som Dr. Giggles ( http://www.imdb.com/title/tt0104139/ ) som en 6-7 årig knægt, og synes da ikk jeg har taget skade... Kæresten r måske ikk helt enig, men d r nu min mening ;-)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
#181 McPeter 16 år siden
#182 elwood 16 år siden
Og jeg drikker ikke engang hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#183 HonoDelLoce 16 år siden
Grand Theft Auto IV med det dejlige klistermærke "Ekstrem voldeligt indhold! Bør hverken købes eller benyttes af personer under 18 år."
Don't worry, no kids will get close to this - my precious!
Så skal jeg bare lige have pillet nettet fra playstationen, og så i gang :D
#184 dyg 16 år siden
#185 elwood 16 år siden
Jeg var i Ebgames for stk. tid siden, og en Far kom hen til disken med sin Knægt på ja var det 12 år, og GTA San Andreas.
Ebgames kigger lige kort på æsken, og siger "du er godt klar over det har en aldersmærkning på 18+ ikke ?"
Faren "jojo, det er jeg klar over"
Og handlen går videre. Nu er jeg selv 26 år, så jeg er voksen, jeg har ingen Børn, men 12 år er det ikke lige lovlig ung i det her tilfælde?
Jeg ved godt det her er den evige diskousion, og at det til sidst altid er op til forældrene, at bedømme hvor grænsen går.
Kan huske da jeg var knægt, der var man ike så meget obs på det med aldersmærkning, ok nu var min hel egen Computer en Amiga500 (ahh nostalagi...) så der var det med aldersmærkning vidst ik noget man rigtig forholdte sig til hehe.
Men jeg går tit og tænker på dette hver gang jeg ser en ung knægt købe det nye Mega VOLD til Konsol 8-)
Hvis jeg var 12 år nu, og bare ville ha det nye Ultra VOLD til konsol, ville jeg nok også være træt af, hvis jeg ikke måtte 8-)
Men Nu er jeg 26 så jeg tillader mig at snakke om det som meget aktuelt emne.
Ps. damm jeg glæder mig til Fox News går i kløerne på GTA Iv det bliver så morsomt at se deres obskøre indslag.
#186 filmz-Kragmose 16 år siden
Købte du hos coolshop? Fik en mail fra dem i lørdags hvor de sagde det var afsendt, så jeg fik desværre forventninger om at det ville ligge i postkassen i dag... det var desværre ikke tilfældet :/
#187 colocho 16 år siden
#188 elwood 16 år siden
Men derfor kan jeg ikke hel lad være og tænke på det en gang i mellem.
#189 MuManden 16 år siden
Jeg tror ikke du får svar de næste 2-3 dage, for han er jo nok i gang med spillet ;-)
#190 elwood 16 år siden
Nåja og der er self. Dødstraf, 7000 piskeslag, og Tvunget Uwe Boll marathon, til dem der kommer med Spoilers!
men det regnede jeg med folk vidste 8-)