Ved mig er det lige omvendt. Jeg kender 1 der har PS3 og omkring 10 der har Xbox360. Dertil kommer der de andre jeg har på min 360 friendslist og dem man ellers møder over Live. Kombinér det med DC og så er valget ikke svært. Jeg synes ikke rigtigt man møder nye venner på PSN som man adder til sin liste... men måske er det bare mig. På Live er det dog en anden sag.
Jeg modtager åbenbart to stk. GTA4 til PS3 imorgen. Coolshop har åbenbart valgt at ignorere min afbestilling og det der med bestillinger før d. 15 var også en and. Så jeg er da sikker på at have mindst et eksemplar imorgen trods PestDK's inkompetance.
Mere eller mindre ALLE på min friendlist (COD4 clan, filmz + IRL venner) har bestilt det, køber det i nat eller imorgen. Så jeg ser frem til et par gode og underholdende timer (dage?) online. :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#191 filmz-Kragmose 16 år siden
#192 colocho 16 år siden
#193 elwood 16 år siden
I dag er det bare en underholdende film, især John Goodman er alt for sej i den film 8-)
Nå men Back to Liberty City...
Har på fornemmer honodelloce, pludselig kommer herind og skriver om hans tur i liberty City hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#194 Corgan 16 år siden
#175:
Ved mig er det lige omvendt. Jeg kender 1 der har PS3 og omkring 10 der har Xbox360. Dertil kommer der de andre jeg har på min 360 friendslist og dem man ellers møder over Live. Kombinér det med DC og så er valget ikke svært.
Jeg synes ikke rigtigt man møder nye venner på PSN som man adder til sin liste... men måske er det bare mig. På Live er det dog en anden sag.
#195 Bony 16 år siden
Mere eller mindre ALLE på min friendlist (COD4 clan, filmz + IRL venner) har bestilt det, køber det i nat eller imorgen. Så jeg ser frem til et par gode og underholdende timer (dage?) online. :D
#196 Killkaj 16 år siden
#197 Bony 16 år siden
#198 Killkaj 16 år siden
#199 Bony 16 år siden
#200 Killkaj 16 år siden