#26 Hmm godt spørgsmål, jeg graver lige lidt for at se om det er blevet besvaret. Men jeg vil da næsten gætte på man kan lave sine egne server.
Hehe det bliver lidt ligesom den der film med JCVD hva dælen er det nu den hedder, der hvor han er byttet i en menneskejagt.
edit Configuration of each mode can be adjusted by the host. Vehicles types, volume of traffic, number of pedestrians, police presence, weapons and weather can all be controlled. så kan det sku ikke være deticated server, hvis man kan det her.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#21 DarkLight 16 år siden
#22 elwood 16 år siden
Seriøs jeg sidder dagligt og forstiller mig GTA IV MP hændelser der vil ku ske Im Sick hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#23 Bony 16 år siden
Haha, kan godt se at det har ledt til forvirring. Vi kan lege "jægere efter kaninen" om 14 dage i GTA IV MP. Men kaninen må gerne ha' våben. ;)
#24 DarkLight 16 år siden
#25 elwood 16 år siden
Han kan få en flugtbil hvor han får 30 sec. forspring, i en bil hvor vi har skudt hul i to af dækkene 8-)
#26 DarkLight 16 år siden
I det forbindelse; Kan man selv hoste eller skal det være af dedikerede servere? Hvis nu vi skal lave en filmz-only?
#27 Bony 16 år siden
#28 elwood 16 år siden
Hehe det bliver lidt ligesom den der film med JCVD hva dælen er det nu den hedder, der hvor han er byttet i en menneskejagt.
edit Configuration of each mode can be adjusted by the host. Vehicles types, volume of traffic, number of pedestrians, police presence, weapons and weather can all be controlled. så kan det sku ikke være deticated server, hvis man kan det her.
#29 dyg 16 år siden
JEG GLÆDER MIG VILDT TIL GTA UDKOMMER! OMFG!!!!
Og så hader jeg post dk, men det er der jo ikke noget nyt i.
#30 Bony 16 år siden