Gravatar

#61 DarkLight 16 år siden

#58, jeg har gået med den 28 April i hovedet så længe. Troede faktisk det var der :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#62 elwood 16 år siden

#61 den 28 april midnat vil nogen butikker holde åben, ligesom man f.eks. gjorde ved Halo3 tror nok det er derfor du måske har fået 28 april på hjernen hehe.

bbtw linket til scans'ne er oppe igen ser det ud til.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#63 cans 16 år siden

Ihhh! Det er så nederen at jeg har eksamen d. 5. maj, og derefter i starten af juni, så jeg bliver nødt til at vente til derefter med at købe det, ellers ved jeg at jeg ikke får læst op på det! hulk hulk :-(
Famous last words: "what duck?"
Gravatar

#64 elwood 16 år siden

Så snart de begynder at nævne noget meed en mission i det der Uk review, så spring over det, det lyder som om de går lovlig meget i detaljer ed det, jeg har klaret at springer over et afsnit hver gang de vil til og fortælle om en mission.

Genrelt er det ik så godt et review, der afsløres lige lovligt meget har jeg på fornemmeren.

Men det har dog nogle gode detaljer.

Damm glæder mig satme til at høre Lazlow og hans skøre lytter igen, det har jeg godt nok grint af meget i de tidligere afsnit af GTA serien.
Gravatar

#65 elwood 16 år siden

Der sku tilsydenladen være et par nye scener i den her GTA IV reklamer (jeg har postet den første udgave før)

GTA Iv

Men jeg får ikke noget frem når jeg forsøger med linket hmgrrr 8-)
Gravatar

#66 elwood 16 år siden

Så fandt jeg et link der virkede, ret fed måde den er lavet på i stil med "looking for that Special someone" hvor baggrund til sidst skifter konstant.

[url= IV[/url]
Gravatar

#67 elwood 16 år siden

En af stand-upperne derskal være i de der Comdy Clubs i Liberty City (liberty city har comedy clubs hvor man kan tage ind og se nogle stand-upper)

En af dem som nu er afsløret til at stå på scene er Fucking Ricky Gervais! Hell yeah 8-)

The Office Besøger Liberty city

Gravatar

#68 elwood 16 år siden

Så er Rockstars Social Club åbent!

Ikke Danmark som Deltager i Konkurrencen suk...
Gravatar

#69 elwood 16 år siden

Entrants must be (i) legal residents of the 50 United States, Germany, The Netherlands, New Zealand, Switzerland, and the United Kingdom, and (ii) who are eighteen years of age on the date of entry.

Nåja og GTA IV er gået GOLD.
Gravatar

#70 DarkLight 16 år siden

#68, konkurrencen?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: