Gravatar

#71 filmz-Kragmose 16 år siden

#69 uh, gold, det ord giver mig altid kuldegysninger hvis det siges i forb. med et spil jeg glæder mig til :D
11 dage!
Gravatar

#72 elwood 16 år siden

Der er en lille konkurrence for dem som melder sig ind inden den 28 april, hvor man kan få sit protræt lavet af Rockstar Games grafiker i den hel særlige GTA Stil 8-)

jeg synes personligt det var en meget fed ting og vinde hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#73 elwood 16 år siden

Lige kommet tilbage fra et fryserum hvor der var en røgmaskine (don't ask hehe)

Nå GTA IV let's see.

We are already working on new missions, new downloadable missions. They'll be new missions, new characters, new comedy. First will be in August.

If Niko gets shot in the leg, he will bleed from the leg and begin to limp (awesome detail!)

At least 20 missions are dedicated to controls tutorials.

Og her spiller de tilsydenladen GTA IV på et Dev kit live on air.

[url= IV[/url]

[url= bliver interviewet om GTA IV part 1[/url]

[url= part 2[/url]

Gravatar

#74 Bony 16 år siden

#73 - Burde man kende ham Jim Norton der?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#75 elwood 16 år siden

#74 Han siger ikke lige mig noget umiddelbart Jim Norton, men han er vidst ret kendt åbenbart.

Men Lazlow bør man kende hvertfald, hvis man har spillet gta 8-)
Gravatar

#76 elwood 16 år siden

Rockstar snakker om Audio i GTA IV

et lille udpluk:

# Stand in the street and you’ll hear three different radio stations at any one time coming from passing vehicles, all sounding appropriately tinny or boomy, depending on the type of vehicle and whether its doors are open, its windows broken, etc."

# "It was our aim that you could place the player in a random position on the map, shut your eyes and listen, and be able to tell where you are, and what time of day it is, and I think we’ve achieved that pretty well."

# "For multiplayer, we balance [the sound of gunfire] so that guns only really sound dangerously beefy when they’re at a distance you can be hit from, so it’s intuitive what’s threatening and what’s someone else’s private war."

# "It’s difficult to quantify how many speaking parts there are, but at our last count there were over 740 unique voices in the game. There are over 80,000 individual lines of dialogue, more than 7000 of which are Niko’s lines. If you were to listen to each line back to back, it would take over 29 hours. Also, these figures don’t take the radio, TV, and mo-capped cut-scene dialogue into consideration."

# "We also decided to make the pedestrian dialogue more realistic in GTA4. As an example, peds in previous games would walk around and randomly chat to themselves if they weren’t doing much else. In real life, people (generally!) don’t go around talking to themselves, so we dropped this behavior from GTA4. However, we realized that the random chat of old GTA games was a good way for the player to pick-up on what sort of personality a ped has, so we created the cell-phone conversations in GTA4 as one realistic way of portraying personality.

Interviewet har også et par nye Screens.

Gravatar

#77 gi-jones 16 år siden

Hvor er det billigst at bestille lortet? Nu bliver jeg jo helt hooked.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#78 elwood 16 år siden

#77 haha damm nu har jeg nået topmålet når jeg kan få Mr. gi-jones "jeg skal kun se film på min PS3" hooked 8-) skal dog lige få ham lært og sige spillets navn rigtigt hehe.

Coolshop har det det til 466 kr. Dette er inc. alt.

GTA IV

Det nok lige det billigste sted jeg kender pt.

8

Gravatar

#79 elwood 16 år siden

Og så er der en lille godbid til IGN insiders, hvor de snakker om hvad der har forbedret sig i GTA IV fra de andre afsnit i serien, ikke så meget vi ik ved i forvejen, men det sku meget rart lige og sidde og se Greg Miller og co. fortælle om tingene.

det var self. bare lige for at tease jer hehe 8-)
Gravatar

#80 filmz-CAADK 16 år siden

# 77 I konsoller:GTA 4 tråden, bliver der diskuteret forskellige steder at købe spillet og givet et par linkes. #127 til #140.
Alfred: Know your limits, Master Wayne
Bruce: Batman has no limits

Skriv ny kommentar: