Gravatar

#101 elwood 15 år siden

Så fik jeg gennemført GTA IV i weekenden.

Jeg valgte self. hævn mod Dimitri, så det var Kate der måtte ofres (havde jeg nu godt set komme) synes det var lidt ærligt at Packie ikke var med i hævntogtet, Brucie vidste jeg jo kun var all talk and no action hehe, Men jeg havde da regnet med Hendes Bror ville være edderspændt rasene, og Joine Niko and the Gang i jagten på Pegorino.

munter detalje med at Roman stadigvæk var i smoking, mens Niko var i sit gamle outfit igen.


Men jeg må sige det har sku været one hell of a ride, og nu kan jeg snart begynde og acceptere alle de der MP invites hehe, burde egentlig bare ha optrådt offline istedet for bare at ignorer folk.. sorry 8-)

Nu kan jeg vende tilbage til MGS 2 Sons of Liberty, som jeg lige vil ha spillet igennem igen for at friske lidt op på det hele.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#102 elwood 15 år siden

Michael Hollick stemmen bag Niko Bellic, interviewes her, om hele processen, og hvordan han blev valgt, og så fortæller han at den eneste dag hvor han ikke kunne være med til motion capture var den dag de optog The Lap dances 8-)

ret spændende interview

Im Niko

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#103 Corgan 15 år siden


Jeg er forvirret!

I weekenden prøvede jeg for første gang at spille online GTA4. Det er som om jeg havde 2 muligheder:

1 - spille Deathmatch kun mod sine venner
2 - spille en masse forskellige modes mod alle andre end sine venner

Hvorfor kan jeg ikke spille f.eks. Team Deathmatch med mine venner? Der er jo ingen steder hvor jeg kan sende dem en invite! Det er der kun når man vælger "Party Mode".... her kan man dog KUN spille mod sine venner... og her har man ikke mulighed for at konfigurere spillet.

Hvad gør jeg forkert?

Forresten synes jeg at selve menu-systemet er total hjernedødt opstillet. Man skal først loade singleplayer, derefter skal man via mobiltelefonen vælger multiplayer som den så skal loade. Derefter prøver den at connecte til en server. Hvis det ikke lykkes loader den en fejlmeddelelse. Her kan man kun trykke "ok" hvorefter den så loader singleplayer igen. Så må så igennem samme tur igen for at prøve at finde en server.
Fuck, det er dumt!
Gravatar

#104 MouseMickey 15 år siden

#103 Enig det er fuldstændig hul i hovedet har lagt GTA IV på hylden på grund af det.
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#105 MuManden 15 år siden

Er der ikke noget med at når man er den med "kongekronen"(ham der vælger baner, biler, våben m.m.) så kan man også inviterer sin venner? det mener jeg, jeg kan bare ikke huske hvad for en knap man skal trykke på(måske trekanten, den grønne).
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#106 ks 15 år siden

Nu hvor jeg endelig er færdig med singleplayer delen har jeg også fået prøvet mig lidt med GTA IV's online multiplayer, og... for fanden, hvor det fungerer elendigt. Det er egentlig meget morsomt, når først man kommer i gang (jeg har primært spillet GTA Race) - men hele måden man vælger spil på, fungerer desværre alt, alt for dårligt.

Særligt det, at man ikke engang kan få en oversigt over de servere, der er tilgængelige, men i stedet skal shuffle rundt indtil man finder en, hvor niveauet er på ens eget, med den rette bane osv.

Simpelthen, så går der for megen tid, hvor man blot søger, søger og søger - og for lidt tid, hvor man spiller.
Gravatar

#107 El vez 15 år siden

Nu hvor hypen er overstået, kan vi rykke videre i en 'alm' konsol-tråd:

http://filmz.dk/forum/item/32586/#1

:)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: