#18-19: Det er sjovt nok også der jeg er nået til :)
En fantastisk shootout i forbindelse med den spoiler du nævner. Faktisk første gang i spillet, jeg virkelig tænkte - "wow, this is cool".
Jeg ved ikke hvorfor jeg havde så store problemer med den bikerbande mission der, men jeg blev ved med at falde bagud og så kørte han i sidste ende fra mig. Det var måske fordi jeg troede, at jeg skulle skyde ham ned, hvilket medførte, at jeg brugte en stor del af min energi på at forsøge at få has på ham, mens han sad på motorcyklen, frem for at koncentrere mig om bare at hænge på.
Er der forresten nogle af jer, der ved hvornår man får adgang til mere end Bohan og Broker? Glæder mig jo til at få øje for "Manhattan" :)
Årrh, hvor kan jeg ikke vente til at jeg selv kan komme igang med GTA IV! Dog er min PS3 stadig til reperation, så det forhindrer det desværre. Men okay, så kan jeg måske få lavet de store mængder afleveringer i denne weekend.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Update, når det ser ud til jeg bare sku ha lidt mere end de små 1.5 GB på min harddisk, har ikke haft problemer nu efter jeg fjernede lidt af mine 1up shows hehe 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Har prøvet hvor det er frosset engang.. og 3 gange hvor det ikke har vil loade så jeg har været nødt til at slukke :( ... Håber sku også at en patch for styr på det.
EDIT: nu frøs det igen arghhhh
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
#20 Hentyder du til Rockstars lille konkurrence der slutter her mandag ?
du skal nok lige se reglerne for den:
Entrants must be (i) legal residents of the United States (who are not residents of Arizona, Connecticut, Maryland, North Dakota or Vermont), Australia, Belgium, Finland, France, Germany, Luxembourg, The Netherlands, New Zealand, Spain, Sweden, Switzerland, the United Kingdom or the Republic of Ireland
så vidt jeg kan se dækkes Danmark ikke her
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#21 ks 16 år siden
En fantastisk shootout i forbindelse med den spoiler du nævner. Faktisk første gang i spillet, jeg virkelig tænkte - "wow, this is cool".
Jeg ved ikke hvorfor jeg havde så store problemer med den bikerbande mission der, men jeg blev ved med at falde bagud og så kørte han i sidste ende fra mig. Det var måske fordi jeg troede, at jeg skulle skyde ham ned, hvilket medførte, at jeg brugte en stor del af min energi på at forsøge at få has på ham, mens han sad på motorcyklen, frem for at koncentrere mig om bare at hænge på.
Er der forresten nogle af jer, der ved hvornår man får adgang til mere end Bohan og Broker? Glæder mig jo til at få øje for "Manhattan" :)
#22 Kruse 16 år siden
#23 Morbid 16 år siden
#24 elwood 16 år siden
buggers, må da håbe de laver en patch og ikke kun det der 11 step program, som take2 foreslår.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#25 elwood 16 år siden
#26 MouseMickey 16 år siden
EDIT: nu frøs det igen arghhhh
#27 elwood 16 år siden
#26 Hvor meget plads har du på Harddisken ?
prøv evt. og rydde op på den hvis du har under 1.5 GB
Btw er det kun mig der savner lidt lys i mobil telefonen ?
Jeg har nogen gange lidt svær ved at læse teksten på den mørke baggrund, selv om jeg vælger stor text size, når jeg sidder i min "sofa"
#28 dyg 16 år siden
#29 elwood 16 år siden
du skal nok lige se reglerne for den:
Entrants must be (i) legal residents of the United States (who are not residents of Arizona, Connecticut, Maryland, North Dakota or Vermont), Australia, Belgium, Finland, France, Germany, Luxembourg, The Netherlands, New Zealand, Spain, Sweden, Switzerland, the United Kingdom or the Republic of Ireland
så vidt jeg kan se dækkes Danmark ikke her
#30 dyg 16 år siden