#29 Anede ikke der var en konkurence. Det er bare navnet på den achievement man får for at gennemføre main story line. Key to the City er for 100% completion.
Sig mig er jeg den eneste xbox 360 whore herinde?
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Nå, nu kan jeg da få gennemført mit spil. Ved at undlade at logge på PSN kan jeg nu pludseligt starte mit spil. Men logger jeg på PSN, så nægter den fortsat at starte spillet. Jeg er godt træt af det.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#42 Fedt jeg deaktiverede også lige mit net og nu køre den uden problemer! Var ellers blevet så slemt at jeg ikke kunne spille mere end 10 min inden den frøs....
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Det er meget morsomt at se hvordan 90% af dem på ens friendlist i øjeblikket spiller GTA IV :)
Hvordan går det fremad for jer allesammen? Hvor langt er i nået i henhold til gennemførselsprocenten?
Personligt er jeg lige kommet op på de 25%, og det er med godt 12 timers gameplay i baggagen. Synes for alvor spillet er begyndt at blive rigtig, rigtig godt nu, hvor missionerne er lidt mere udfordrende og handler mere om at lege "thug" end taxa-chauffør. Derudover, så synes jeg efterhånden også, at jeg er ved at have vendet mig til bilerne, der stadig kan være lidt frustrerende - men efterhånden giver nogenlunde mening, hvilket klart hjælper til at forbedre min spiloplevelse.
Jeg er igang med Elizabeths Snowblow, eller hva den lige hed mission.
Forsøger lidt alternative metoder til at komme væk fra politiet 8-)
Ret fedt at man i A interview eller hva den hed, den med advokaten
kunne springe ud af vinduet og ned på gaden i stedet for at kæmpe sig ned igennem bygningen, som jeg startede ud med, btw tror de har ændret på lidt dialog i den sekvens, fordi jeg synes og ku huske Mr. Goldberg var en ret tydlig hentydning til Jack Thompson, og hans Kamp mod vold i spil
Har forresten brugt ret lang tid på LC's Internet, det er satme dedication til projektet der vil noget 8-)
Synes dog stadigvæk Mobilen kan være lidt svær at læse nogen gange selv med stor skrift, med mindrer man lige rykker lidt tættere på, lidt baggrundsbelysning i displayet ville hjælpe en del tror jeg.
Og nu er jeg blevet en haj til Dart, så skal jeg bare lige ku vinde i Pool også hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#41 Morbid 16 år siden
Sig mig er jeg den eneste xbox 360 whore herinde?
#42 dyg 16 år siden
#43 elwood 16 år siden
Nope 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#44 elwood 16 år siden
Det må jeg giv rockstar det sku ret sjovt fundet på at tage til de her shows, Ms. St. Blue finder jeg også ret skæg, med hendes små historie.
#45 elwood 16 år siden
GTA IV
#46 Corgan 16 år siden
#41:
Nope. Jeg er her også.... eller dvs jeg ejer på en Xbox360 og en PS3, men jeg bruger kun Xboxen til at spille på. PS3'en er til Blu-Ray.
#47 MouseMickey 16 år siden
#48 ks 16 år siden
Hvordan går det fremad for jer allesammen? Hvor langt er i nået i henhold til gennemførselsprocenten?
Personligt er jeg lige kommet op på de 25%, og det er med godt 12 timers gameplay i baggagen. Synes for alvor spillet er begyndt at blive rigtig, rigtig godt nu, hvor missionerne er lidt mere udfordrende og handler mere om at lege "thug" end taxa-chauffør. Derudover, så synes jeg efterhånden også, at jeg er ved at have vendet mig til bilerne, der stadig kan være lidt frustrerende - men efterhånden giver nogenlunde mening, hvilket klart hjælper til at forbedre min spiloplevelse.
#49 elwood 16 år siden
Forsøger lidt alternative metoder til at komme væk fra politiet 8-)
Ret fedt at man i A interview eller hva den hed, den med advokaten
Har forresten brugt ret lang tid på LC's Internet, det er satme dedication til projektet der vil noget 8-)
Synes dog stadigvæk Mobilen kan være lidt svær at læse nogen gange selv med stor skrift, med mindrer man lige rykker lidt tættere på, lidt baggrundsbelysning i displayet ville hjælpe en del tror jeg.
Og nu er jeg blevet en haj til Dart, så skal jeg bare lige ku vinde i Pool også hehe.
#50 Killkaj 16 år siden
Mesterligt spil:D