Gravatar

#31 dyg 16 år siden

"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#32 elwood 16 år siden

Nogen som kan fortælle hvo'en man vinder i Dart ?

Jeg troede jeg gjorde som de beskrev det i starten, men jeg taber hver gang så jeg må gøre noget galt.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#33 MouseMickey 16 år siden

#25 har 23 gb... men det mest det med at loade der er et problem og multiplayeren... Men det virkede nu og så fik jeg åbenet den sidste ø :) rart
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#34 Patriarch 16 år siden

Elwood... Er du med på at du skal 1) End på 0 point og 2) Afslutte med at ramme et dobbelt felt?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#35 elwood 16 år siden

#34 jeg har fundet ud af det med jeg skal ende på 0, jeg tror bare lige jeg skal ha undersøgt de der ringe, har ikke hel styr på hvad de giver endnu.

afslutte på dobbel felt, vil det sig at ens sidste skud når man ender på 0 skal være et dobbel felt ?
Gravatar

#36 dyg 16 år siden

#35 - Ja, dit sidste skud skal være i den yderste ring. Mangler du 32 point, så skal dit sidste skud ende i yderste felt ved 16eren.

Jeg er pænt træt af at skulle til at spille forfra. Så godt er det altså heller ikke :(
Gravatar

#37 elwood 16 år siden

#36 Det satme træls for dig 8-(
Gravatar

#38 MouseMickey 16 år siden

#36 hvor mange gange har du prøvet at loade.... har os prøvet hvor den ikke vil loade.. men det hjælper at slukke systemet og prøve igen.. hvis jeg bare går ud af spillet vil den stadig ikke loade!
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#39 filmz-NeoDk 16 år siden

Hmm, med det problem med at du ikke kan loade du kan prøve den guide som de skriver ellers kan du prøve at kopiere dit save game over til et sd kort, så du har det gemt, men så efter du har kopieret det sletter du det og sletter det som GTA har installeret også sætter du den til at installere igen og kommer ind i et nyt spil også går du ud og sletter det nye save game og kopierer dit gamle tilbage og ser om det måske vil virke

DET ER KUN EN IDE SOM JEG TROR MÅSKE VIL VIRKE
Gravatar

#40 dyg 16 år siden

#38 - Tror jeg har prøvet 3-4 gange og har også haft maskinen slukket et par gange.

#39 - Var også min umiddelbare plan. Er bare bange for at selve savegamet er korrupt og dermed vil det ikke hjælpe en dyt.

Kigger mere på det efter fodboldkampen er færdig.

Skriv ny kommentar: