#36 hvor mange gange har du prøvet at loade.... har os prøvet hvor den ikke vil loade.. men det hjælper at slukke systemet og prøve igen.. hvis jeg bare går ud af spillet vil den stadig ikke loade!
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Hmm, med det problem med at du ikke kan loade du kan prøve den guide som de skriver ellers kan du prøve at kopiere dit save game over til et sd kort, så du har det gemt, men så efter du har kopieret det sletter du det og sletter det som GTA har installeret også sætter du den til at installere igen og kommer ind i et nyt spil også går du ud og sletter det nye save game og kopierer dit gamle tilbage og ser om det måske vil virke
#31 dyg 16 år siden
#32 elwood 16 år siden
Jeg troede jeg gjorde som de beskrev det i starten, men jeg taber hver gang så jeg må gøre noget galt.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#33 MouseMickey 16 år siden
#34 Patriarch 16 år siden
#35 elwood 16 år siden
afslutte på dobbel felt, vil det sig at ens sidste skud når man ender på 0 skal være et dobbel felt ?
#36 dyg 16 år siden
Jeg er pænt træt af at skulle til at spille forfra. Så godt er det altså heller ikke :(
#37 elwood 16 år siden
#38 MouseMickey 16 år siden
#39 filmz-NeoDk 16 år siden
DET ER KUN EN IDE SOM JEG TROR MÅSKE VIL VIRKE
#40 dyg 16 år siden
#39 - Var også min umiddelbare plan. Er bare bange for at selve savegamet er korrupt og dermed vil det ikke hjælpe en dyt.
Kigger mere på det efter fodboldkampen er færdig.