Gravatar

#51 MuManden 16 år siden

Jeg har gennemført 27.01%

Men er kørt lidt fast lige nu, syntes jeg.
Er kommet til en mission jeg åbentbart skal igennem lige nu og er bare død mindst 10 gange nu. Syntes næsten de foregående missioner har været for nemme, men denne tager sin tid, Hmm....

Gidder den ikke mere, så tror jeg tager lidt multiplayer i stedet...
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#52 ks 16 år siden

#51 - Hvad går missionen ud på? Jeg må jo også være "i nærheden" af den.

Hvem synes I egentlig har givet de bedste missioner so far? Jeg er personligt ret glad for Playboy X's, da de involverer en god portion gunplay ;)
Gravatar

#53 McPeter 16 år siden

#51 - hvordan logger du på multiplayer?

Når jeg bruger mobilen siger den bare jeg ikke kan connecte til provider...

Skal man have gennemført en del af spillet før man kan spille multiplayer?
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#54 ks 16 år siden

#53 - Det burde virke "out of the box", når først du har mobiltelefonen. Jeg har dog bemærket, at jeg efter at have spillet en 15-20 minutter mister forbindelsen til mit netværk, så måske findes problemet deri?

Generelt må der dog komme et patch snart, der fixer nogle af alle de netværksrelaterede problemer, der tilsyneladende er i GTA.
Gravatar

#55 MuManden 16 år siden

Hvis du har internet tilkoblet PS3en, burde det virke uden nogen problemer.

Den hedder vist noget med "Hostile Negotiation" tror jeg.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#56 ks 16 år siden

Oke, den har jeg vist ikke været forbi endnu.. Måske senere :)
Gravatar

#57 ks 16 år siden

Så kørte jeg også fast...

Jeg sidder fast i "Snow Storm" ved Elizabeth Torres, "Final Interview" ved Mcreary og så en stripklubsmission ved Dwayne, jeg ikke lige kan huske hvad hedder. Fælles for dem alle tre er, at de involverer heftigt skyderi og TONSVIS af fjender/politi. Ved ikke om de tidligere missioner har været for lette, eller jeg bare har haft held med mig der, men synes virkelig, at sværhedsgraden er steget gevaldigt henover de sidste par missioner.

Endnu værre er det, at jeg naturligvis efterhånden også er ved at være løbet tør for penge, da jeg konstant må købe ny ammunition og veste.
Gravatar

#58 ks 16 år siden

... Ellers i øvrigt et super godt spil.. Jeg bliver mere imponeret desto længere, jeg kommer ind i spillet.

Men damn, hvor jeg bare hader at sidde fast :)
Gravatar

#59 elwood 16 år siden

#57 Final Interview

efter du har skudt Goldberg, lad være med og begynde på vejen ned igennem kontoret, skyd i stedet for vinduet i Goldbergs Kontor i stykker og hop ned på gaden derfra, der er ikke lang ned, og herefter snupper du bare en bil og giver den maxx gazz, det var sådan jeg klarede det let og elegant.

Snow Storm
går ikke udfra første del med at få narko'en er svær for dig, efter du har fået narko'en og politiet stormer stedet, så lad være og tage kampen op med dem, bare løb alt hvad du kan ud til en bil, og sømmet i bund i igen, med konstant skift af retning, når du så er næsten ude for cirklen giver du den bare gas indtil din wanted status fprsvinder, herefter har du klaret det og får bud på at mødes med LJ et sted, og her får du et af spillets første "store" twist i historien, mere skal ikke siges hehe

Ang. penge jeg har omkring 31000 på min konto, jeg klager ikke hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#60 Morbid 16 år siden

#58. Så hurtig som muligt lav Packie missioner. Hans tredje mission er bankheistet der giver $250.000. Så burde der være penge nok :)
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.

Skriv ny kommentar: