Gravatar

#61 MouseMickey 16 år siden

Er selv kommet omkring 46 % ind i spillet... Hvordan tælles procenten? er det kun missoner der vedrøre historien? eller er det alt
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#62 elwood 16 år siden

#60 Three Leaf Clover jeg nåede lige akkurart til den og forsøgte bare lige en enkle gang, damm den mission er fed, det total ligesom Heat, og våbene larmer herligt højt.

Lykkedes ikke lige og få rystet politiet af mig i første forsøg self, men nu sku den også bare lige hurtigt forsøges inden jeg stoppede.

Og så var jeg til min 3. Comedy Show for satan Ricky Gervais er sjov.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#63 Morbid 16 år siden

#61:

You must complete the following:
-Missions: Complete every Main Story and Procedural Mission in the game (90 total.) - 68%
-Car Thefts: Deliver all 30 vehicles to the garage. -2%
-Friends: Open all unique abilities and complete all activities (except for Roman & Dwayne) -10%
-Activities: Beat computer or Friend at all activities once. - 5%
-Random Characters: Find all RCs and complete their encounter missions (except Jeff, Cherise, Clarence, & Ivan). -- 5%
-Most Wanted: Kill all 30 PEDs on list. - 2.5%
-Vigilante: Complete 20 crimes. - 2.5%
-Flying Rats: Find all 200 pigeons. - 2.5%
-Unique Stunt Jumps: Complete all 50 jumps. - 2.5%
Total: 100%

Ikke sikker på jeg får taget mig sammen til at finde de 200 duer :)
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#64 ks 16 år siden

Hvor mange "wanted stjerner" får man egentlig i Three Leaf Clover? Nu bliver jeg jo lidt nervøs, da jeg har svært nok ved at ryste politiet af på 3-4 stjerner. Hvordan bliver det ikke, hvis den når højere op? :)

#59 - Out the window... Of cooooourse. Hvor simpelt, egentlig. Jeg forsøgte naturligvis at lege Rambo ud igennem hovedindgangen :)
Gravatar

#65 MouseMickey 16 år siden

Du får 5 stjerner efter dig.. men selve historien får dig næste ud af cirklen.. hvis jeg husker korrekt

Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#66 Morbid 16 år siden

Som Bredvig siger står der 5 stjerner, men det er nemlig ikke hele sandheden. Man flygter af en planlagt rute hvor der er et bestemt antal betjente der står bestemte steder. Efter man har kæmpet sig igennem dem, starter en standard 3-stjernet flugt.

Et lille hint hvis nogen har problemer med den; Dine mates kan ikke dø (har i hvert fald ikke set det ske), så man kan godt tage sig god tid.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#67 MouseMickey 16 år siden

En af mine mates døde da jeg var kommet ned til undergrundsstationen.. Tror bare det er vigtigt man holder sig til dem heletiden

Gravatar

#68 Killkaj 16 år siden

hVORNår kan man skifte ringetoner og temaer? Den skriver at det ikke er muligt endnu.. Jeg er på 25 % cirka:b
Gravatar

#69 filmz-Kragmose 16 år siden

#68 - det kommer senere, der er en mission fra Playboy X, hvor du skal tage et billede af dit mulige target med din telefon og sende det til ham, så han kan bekræfte. Siden der ikke er kamera i den første telefon, giver han dig en ny, smartere en hvor jeg mener man kan skifte den slags. I hvert fald får man lidt senere en mail fra Brucie hvor han gir en hjemmeside hvor man kan købe ringetoner for overdrevet mange dollars ;)

P.S. Jeg er nu 45% undervejs. Stadig et vold-genialt spil! :D
Gravatar

#70 Killkaj 16 år siden

Mega vold genialt:D

Tak for svar

Skriv ny kommentar: