Gravatar

#91 Bony 16 år siden

#90 - Det er det sjovt nok også.

Det er dødirriterende at man ikke kan gøre noget ved det. Man kan bare sidde og vente!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#92 myggen 16 år siden

Det lyder ret irriterende. Men er der ikke noget med, at der er en patch på vej?

Til jer der spiller 360-versionen, er der de samme problemer med den?
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#93 Bony 16 år siden

Jo, der er blevet sagt et par gange at der ville komme en patch som ville hjælpe på problemet. Senest den 13 november faktisk. Men der er ret mange som stadig har problemer. Det har dog hjulpet nogen.

Nu siger udviklerne af spillet at de har lavet en patch som skulle hjælpe på det hele. Den er sendt til Sony for at blive tjekket for at komme på PSN. Dette siges dog at kunne tage 2-3 uger. Håber dog bare at det er onde rygter..! :(
Gravatar

#94 Bony 16 år siden

Der er nogle der siger at man ved at åbne nogle porte på sin router muligvis kan afhjælpe problemet?!

Hvordan pokker gør man det? Er der nogen der måske vil forklare mig det..? :)
Gravatar

#95 filmz-ceciliec 16 år siden

Det kommer jo an på, hvilken router du bruger, men prøv at se om du kan finde den på den her side, de har en walkthrough til portforward for de fleste programmer, også PSN.
Gravatar

#96 Bony 16 år siden

#95 - I min søgen efter en måde fandt jeg netop den side. Jeg fulgte deres guide og forsøgte.

Men der var en ting jeg ikke helt forstod. Hvis der skal åbnes TO porte, skal jeg så skrive det ene portnummer som startnummer og det andet portnummer som slutnummer. Eller skal der laves to forskellige "åbninger"?

Jeg har en "Netgear WGR614 v6" router.

Nu har jeg så samtidig åbnet for de fem PSN porte i håb om at de ændrer på noget. Jeg havde dog ingen problemer med andre spil eller PSN i det hele taget før. Så nu må vi se hvad det ændrer på. Men tak for hjælpen hvertfald. :)

Må tage kontakt til supporten imorgen hvis det stadig ikke funker.

EDIT: Nu har jeg lige prøvet at joine et spil og den joinede forholdsvis hurtigt. Nu får den fred for natten og så prøvet jeg igen imorgen. Indtil videre ser det jo meget godt ud. :)

Forresten, jeg troede da der ville komme server lister op over de forskellige spil? Er det ikke tilfældet? Jeg troede det var meningen, at man selv kunne vælge hvilket spil man kunne tænke sig at spille og ikke bare et eller andet, som den tilfældet vælger. Jeg får hvertfald ingen server lister op. Gør i?

(Stadig på PS3)
Gravatar

#97 myggen 16 år siden

Men der var en ting jeg ikke helt forstod. Hvis der skal åbnes TO porte, skal jeg så skrive det ene portnummer som startnummer og det andet portnummer som slutnummer. Eller skal der laves to forskellige "åbninger"?

Hvis de 2 porte ligger lige op af hinanden, kan du skrive den ene som start, og den anden som slut. Det kan du selvfølgelig også gøre hvis de ikke ligger op af hinanden, men så åbner du også alt imellem = nono!

Det vil sige, at hvis det er 2 helt forskellige porte, så laver du 2 entries, med samme start- og slutnummer (fx. 9543-9543 pg 11000-11000). Husk at vælge om det er tcp, udp eller begge dele, hvis altså du har muligheden.

Du har sikkert allerede luret ovenstående, men nu spurgte du, og som man spørger, får man svar :)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#98 elwood 16 år siden

Hehe prøv lige at Læse Gabe's nye indlæg "Mon, November 26 2007 - 10:24 PM"

Gabe's Answer's back to IGN

Hehe det satme smukt.

The sad thing is I wasn't even talking about their review. I was talking about the 7.0 from 1Up. No one actually pays any attention to IGN or their 7-10 review scale. To tell you the truth I still don't even know what IGN's review of AC was. Was it bad? It's really kind of cute that he thinks I was talking about him. After hearing how worked up he got on the podcast I actually feel kind of bad ruining it. It must have been a real thrill for him to believe he was relevant.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#99 Bony 16 år siden

Først stor tak til myggen fordi du kom med råd. De havde nogle udførlige vejledninger derinde, så jeg fik det til at virke. Havde aldrig i mit liv troet, at det ville lykkedes men det gjorde det. :)

Så nu kan den komme ind hele tiden med det samme. Dejligt at være fri for den ventetid. Og rart at vide at man faktisk kunne gøre noget ved det alligevel.

Nu forstår jeg hvad i mener med at online-delen er bedre end singleplayer-delen. Jeg har aldrig nogensinde brugt så meget tid på et spil før i mit liv. Jeg er fuldstændig hooked.
Hele den måde det er opbygget på er genialt. Jo mere du spiller og jo bedre du selv bliver, desto bedre udstyr og special inventar har du at vælge imellem. Jeg er allerede rang 21 så jeg har haft fart på. Og er begyndt at ende med 75/25 scores. Så nu kører det. Jeg er s'gu blevet krads til det spil her! :)
Gravatar

#100 filmz-DocDoom 16 år siden

bony: Jeg har stadig ikke fået spillet COD4 videre, så der går lidt tid, før jeg kaster mig over online.
That's no moon. It's a space station.

Skriv ny kommentar: