Multiplayer delen er så til gengæld også hamrende ustabil. Virkelig noget pis. Er rasende lige nu. Man bruger i snit 20 min på at joine et spil pga. en eller anden fejl..
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#81 Jeg gider som nævnt alligevel ikke spille multiplayer. Jeg dør altid efter 20 sekunder. Der er ikke sjovt. Det var meget sjovt at køre Motorstorm, der kunne man trods alt ikke dø, og jeg klarede mig ok. Men når jeg lige er kommet lidt ind i COD4, så kan vi måske spille i et lukket filmz-forum? Hvis det altså er en option?
#82 - Det er muligt at have lukkede spil. Og den er jeg også helt klar på.
Skal dog også lige siges at multiplayer trods alt er god træning. Man stiger langsomt i graderne, får derved bedre våben og derved muligheder for sejr. Jeg er begyndt at have en Kill/Death ratio på ca. 50/50 i gennemsnit, så det går jo fremad. Men ja, der er s'gu nogle nørder derinde der bestemt ikke laver andet hele dagen end at spille COD4.
Men skal vi tage et hurtigt game? Så kan jeg lave et spil du/i kan joine? (Har allerede sendt en invite til DarkLight.. :) )
Jeg vil gerne lige vente til jeg er i gang. Jeg har endnu slet ikke fundet ud af, hvad de forskellige knapper gør. Jeg har spillet højst 5 min IALT! Men jeg skal nok melde mig på banen snarest! :-)
Jeg er simpelthen så pisse irriteret over at jeg aldrig nogensinde kan komme online med COD4. Jeg gider fandme ikke bruge så mange penge på noget jeg kun kan bruge halvt! Jeg kan ikke spille over nettet da den bliver ved med at søge spil i op til en halv time. Sådan noget skal fandme bare virke! Singleplayer delen var overstået på seks timer og hva så? Skal jeg så gennemføre det igen nu jeg aldrig kan komme på nettet..??
Kan man klage over det lort? Jeg kan fx ikke forestille mig at man kan få pengene tilbage på dette grundlag. For singleplayer delen er fandme ikke nok til at jeg gider have det stående. Noget pis!! :(
#81 Bony 16 år siden
Multiplayer delen er så til gengæld også hamrende ustabil. Virkelig noget pis. Er rasende lige nu. Man bruger i snit 20 min på at joine et spil pga. en eller anden fejl..
#82 filmz-DocDoom 16 år siden
#83 Bony 16 år siden
Skal dog også lige siges at multiplayer trods alt er god træning. Man stiger langsomt i graderne, får derved bedre våben og derved muligheder for sejr. Jeg er begyndt at have en Kill/Death ratio på ca. 50/50 i gennemsnit, så det går jo fremad. Men ja, der er s'gu nogle nørder derinde der bestemt ikke laver andet hele dagen end at spille COD4.
Men skal vi tage et hurtigt game? Så kan jeg lave et spil du/i kan joine? (Har allerede sendt en invite til DarkLight.. :) )
#84 filmz-DocDoom 16 år siden
#85 Bony 16 år siden
Hvem er med? :)
(Så har du i det mindste fået lidt mere træning. Hehe..)
#86 filmz-DocDoom 16 år siden
Jeg kan godt se, at det bliver bedre! :-)
#87 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#88 dyg 16 år siden
#89 Bony 16 år siden
Kan man klage over det lort? Jeg kan fx ikke forestille mig at man kan få pengene tilbage på dette grundlag. For singleplayer delen er fandme ikke nok til at jeg gider have det stående. Noget pis!! :(
#90 myggen 16 år siden