#160 Know the feeling, jeg er pt. igang med Super Mario galaxy og Mass Effect, ME til weekenderne, og Mario til når man lige kommer hjem og skal ha lidt hurtig afstresning.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#166 Helst et sted, hvor den er billig ;) Ej, ved ikke lige hvor man kan købe den billigst Men den er ikke regionsfri, den har haft nogle grimme tilfælde med det lort, fx Super Paper Mario fik mange EU konsoler til at gå i brick
Det eneste Wiikey gør er at låse din maskine op men din konsol vil stadig have chancen for at kunne gå i stykker ellers skal du brænde et kopi af spillende du køber og bruge noget region free og wiibrickblocker halløj mener jeg har læst, men det er mere den update som ligger på diskene som er det væreste, det var nemlig det med Super paper mario
#161 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#162 Corgan 16 år siden
Nu er Fall Update endelig klar til download til Xbox360.
#163 myggen 16 år siden
Men hvad jeg glæder mig mest til, er bedre autologon med den trådløse adapter (hvilket jeg spottede blandt 200 andre features) :)
#164 filmz-NeoDk 16 år siden
#165 Bony 16 år siden
#166 filmz-Bruce 16 år siden
#167 filmz-NeoDk 16 år siden
Helst et sted, hvor den er billig ;)
Ej, ved ikke lige hvor man kan købe den billigst
Men den er ikke regionsfri, den har haft nogle grimme tilfælde med det lort, fx Super Paper Mario fik mange EU konsoler til at gå i brick
#168 filmz-Bruce 16 år siden
#169 filmz-NeoDk 16 år siden
#170 DarkLight 16 år siden