#150 jeg tror aldrig jeg vil ku klare hard, jeg spiller det for morskabs skyld ikke fordi jeg gå efter de høje point, det er jeg slet ikke go nok til, men ja jeg giver nok et forsøg med Medium.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Er selv i gang med medium nu. For satan da jeg er handicappet!
Jeg kan klare rimeligt avancerede ting med kun tre knapper, men så snart den fjerde kommer på, så er den eneste guitarist jeg kan efterligne Pete Townsend (og det er ikke når han spiller, men kun i de situationer, hvor han står og smadrer sin guitar ned i gulvet).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#147: Timerne er forhåbenlig ikke helt spildt, for det var vel et par sjove timer? Selv om det er surt at miste sin 'progress', så spiller du vel for at have det sjovt, ikke at blive level 80?
Alternativt kunne du skifte til 360-versionen, den har ikke alle de problemer :)
#154 - Det var mest et udtryk af frustration at jeg brugte så store ord. :)
Selvfølgelig var dagen ikke helt spildt, for som du selv siger, spiller man jo for at have det sjovt. Problemet ligger i at man jo låser flere ting op jo længere man kommer. DE var ærgelige at miste. Rangen er ligemeget. Det er udstyret det kommer an på. ;)
Det er dog også ligemeget for mit vedkommende. Ifinity Ward har jo tydeligvis lært at takle de her situationer hurtigt. Så allerede engang tidligt imorges havde de vist fixet problemet. Dog kun fixet for cirka halvdelen af dem der spiller. Den anden halvdel kan stadig ikke gemme ved logout. Jeg er heldigvis i den 'heldige' del. Tjekkede imorges og den funker så det er jo dejligt. Det er dog bare irriterende at sådanne ting sker. Og selvfølgelig pisse irriterende for dem som stadig mister gear pga. fejlen. :(
Og ja, Xbox'ens stabilitet er ikke helt så godt i disse fanboy tider. Hehehe.. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Har ikke lige fulgt med i denne tråd så ved ikke om det er blevet nævnt, men der er lige sket en fusion, så nu findes der et selskab ved navn Activision-Blizzard.
Kan da kun håbe det bliver godt - synes begge firmaer har nogle solide titler bag sig. :-)
We're pleased to announce that along with the other companies that make up Vivendi Games, we are merging with Activision to form a new global entertainment organization called Activision Blizzard (pending shareholder and regulatory approval). Similar to our previous arrangement, Blizzard Entertainment will now operate as a division of this new organization.
There will be no changes to our games, our websites, our personnel, or our day-to-day operations as a result of the deal. However, this combining of resources will benefit all of the companies involved and will further strengthen Blizzard's ability to continue delivering high-quality content for our players around the world for many years to come. To learn more about this exciting new development, please read our Activision Blizzard FAQ.
Nå ja, og så er Blizzard igang med en ny - endnu ukendt - MMO. Originalnyheden er fra mmo-champion som bl.a. foreslår The Lost Vikings MMO. ;-)
It's not really a big surprise, but I think it's the first time there is an official statement about it. Usual speculations are Diablo 3, a Starcraft MMO (after all, WoW has been released "shortly" after War 3), and of course a Lost Vikings MMO where dwarves will rule the world.
Q: Various posts about the job applications on Blizzard's website concerning a MMO, and how it could possibly be additional manpower for WotLK A: No, it is an unannounced Next-Gen MMO. And that doesn't mean an expansion for World of Warcraft either
Er der forresten nogen der kender et billigst sted at købe Unreal Turnament 3? Så at coolshop har Battlefield 2142 til 150kr, men tror næsten hellere jeg hopper på Unreal, da jeg er meget godt tilfreds med BF2 for tiden. :-)
#157: Jeg kan sagtens sætte mig ind i det, jeg er så meget gamerscore-whore (gamewhore?), at jeg klart ville sige fx. 2 timers spil for at få en achievement ville være spildt, hvis den ikke blev registreret, også selv om jeg havde haft det sjovt :)
Og når man læser om PS3's problemer med bl.a. COD4, så er jeg endnu mere tilfreds med min 360 ;) Eneste problem lige nu, er at der er så mange ekstremt gode spil, at jeg ikke kan få spillet dem alle, og det er endda uden alle de 'gamle' jeg har liggende, som jeg ikke er blevet færdig med.
#151 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#152 dyg 16 år siden
Jeg kan klare rimeligt avancerede ting med kun tre knapper, men så snart den fjerde kommer på, så er den eneste guitarist jeg kan efterligne Pete Townsend (og det er ikke når han spiller, men kun i de situationer, hvor han står og smadrer sin guitar ned i gulvet).
#153 elwood 16 år siden
#154 myggen 16 år siden
Alternativt kunne du skifte til 360-versionen, den har ikke alle de problemer :)
#155 myggen 16 år siden
http://www.joystiq.com/2007/12/03/exclusive-gertsm...
#156 elwood 16 år siden
#157 Bony 16 år siden
Selvfølgelig var dagen ikke helt spildt, for som du selv siger, spiller man jo for at have det sjovt. Problemet ligger i at man jo låser flere ting op jo længere man kommer. DE var ærgelige at miste. Rangen er ligemeget. Det er udstyret det kommer an på. ;)
Det er dog også ligemeget for mit vedkommende. Ifinity Ward har jo tydeligvis lært at takle de her situationer hurtigt. Så allerede engang tidligt imorges havde de vist fixet problemet. Dog kun fixet for cirka halvdelen af dem der spiller. Den anden halvdel kan stadig ikke gemme ved logout. Jeg er heldigvis i den 'heldige' del. Tjekkede imorges og den funker så det er jo dejligt. Det er dog bare irriterende at sådanne ting sker. Og selvfølgelig pisse irriterende for dem som stadig mister gear pga. fejlen. :(
Og ja, Xbox'ens stabilitet er ikke helt så godt i disse fanboy tider. Hehehe.. ;)
#158 McPeter 16 år siden
Kan da kun håbe det bliver godt - synes begge firmaer har nogle solide titler bag sig. :-)
Nå ja, og så er Blizzard igang med en ny - endnu ukendt - MMO. Originalnyheden er fra mmo-champion som bl.a. foreslår The Lost Vikings MMO. ;-)
#159 McPeter 16 år siden
#160 myggen 16 år siden
Og når man læser om PS3's problemer med bl.a. COD4, så er jeg endnu mere tilfreds med min 360 ;) Eneste problem lige nu, er at der er så mange ekstremt gode spil, at jeg ikke kan få spillet dem alle, og det er endda uden alle de 'gamle' jeg har liggende, som jeg ikke er blevet færdig med.