Gravatar

#181 elwood 16 år siden

#180 jeg synes nu den var god, de her trailers skal heller ikke vise gameplay med HUD og det hele, det er ikke filmisk /reklame værdigt.

Gameplay trailerne er noget som kommer op mod udgivelsen, men ja jeg ville da også gerne se selve gameplayet.

Plottet, jeg synes nu historien med Nickos fætter lyder til at ku danne basis for en masse sjov og ballade, hvis man læser IGN linket fortæller de lidt omkring historien, men ikke meget, fordi det vil de gemme til folket (lidt ligesom med Bioshock)

Jeg må sige den trailer indfriede mine forventninger, og nu skal jeg lige se den engang til 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#182 elwood 16 år siden

Fik lige prøvet Kane and Lynch demo'en igår, for satan det er bad... og det er ment ekstremt negativt, styringen er virkelig træls, og så har man snart set den Glacier engine bliver presset til citronen må jeg sige, nu er selv IO nødt til at komme videre er mit gæt.

Fik hentet den nye update til min 360'er igår Wow menu'erne er blevet hurtige, skal lige sidde lidt mere med det for at lære det med de nye kategori inddelinger, men det hvertfald rart at allle mine mange spil videoer nu arrangeres i grupper.

GTA:IV

Lidt nyt info, Yahoo af steder har en lille Dev. Diary af Rockstar games, hvor de fortæller lidt om hele processen med at bringe Liberty City til live, som man aldrig har set det før, der vises også screens med eksempler på steder fra virkelighedens New York, til genskabelsen i Spillet.

Dev. Diary

og 5 nye screens, det 6 øverst til højre ligner rimelig meget et malet et af slagsne (reklame)

Screens

Gravatar

#183 elwood 16 år siden

"We developed Uncharted as a franchise. The pulp action/adventure genre lends itself perfectly to serialisation and continued episodes, which is one of the reasons we were attracted to it. Even if we don't do an Uncharted sequel right away, you can pretty much count on us doing one in the near future."

Kilde: Naughty Dog

Og vi takker mange gange.
Gravatar

#184 elwood 16 år siden

Gravatar

#185 DarkLight 16 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#186 filmz-bullettooth 16 år siden

Jeg testede lige min nye julegave igår.... PS3!.... (jeg får den jo først den 24. MEN, det ville jo være ærgeligt at den ikke virkede, og ungerne ville blive skuffet, så testes skulle den.
Jeg har kun dvi i fladskærmen, så jeg var selvsagt nød til at køre lyden for sig selv, den røg i den optiske udgang til forstærkeren. Så må jeg køre coaxial fra HDD til forstærken istedet. Men det køre fint, og jeg var overrasket over hvor nem betjeningen og indstilling af ps3éren var.Den måde lyd og billede er delt op på i settings var nem og ligetil. Jeg søgte efter det trådløse net en gang og så var jeg på, og vupti så havde jeg fået opdateret til 2.0 firmware. Jeg havde desvære ingen BD til at teste billede med, men smed en dvd i, og jeg syntes opskaleringen virkede som den skulle.
Anyways... jeg var på PS3 hjemmeside har hørt der skule være nogle demoer til gratis download, men skal man tildmelde en account først...?
og hvad skal man bare købe som det første spil....jeg er helt grøn. Har kun købt Ratchet til ungerne.....
--------- for rent ---------
Gravatar

#187 filmz-Kadann 16 år siden

#186 -

Hvis du har DVI i dit tv, kan det tænkes at det ikke understøtter HDCP, hvilket vil gøre at du ikke kan se HD-film i fuld opløsning.

Men ja, du skal oprette en account først for at kunne downloade demoer og købe spil via Playstation Network, jeg mener at huske at du kan gøre det direkte fra maskinen, men gør dig selv den tjeneste at tilslutte et USB-tastatur først, da det hurtigt bliver irriterende at skrive tingene ind med en controller eller fjernbetjeningen.

Det første spil, tja, det kommer jo helt an på hvilke spil du kan lide. :) Mit første var Tony Hawk's Project 8 og så har jeg en håndfuld spil fra PSN, bl.a. Tekken 5, der ligger på harddisken i maskinen. Mit næste spil bliver Guitar Hero III, der endelig er på vej til mig og gerne skulle ankomme i morgen.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#188 elwood 16 år siden

#186 Min guide jeg lavede i sin tid, handler om at lave en US account, men det er jo stortset det samme bare udskift alt det med US jeg siger med DK 8-)

Edit: jeg lavede den lige hurtig om til dansk.

Det du gør er at du i den menu helt til venstrer laver en ny bruger, og kalder den f.eks. bullettooth eller andfet fanzy brugernavn.

Den bruger logger du så ind med lokal, dvs du vælger bare den bruger i din liste, og i menu'en hel ude til højrer der hvor du normalt vælger at logge på internettet, her vil der ved en ny bruger stå noget med at Opret en PSN account eller ligende.

Så skal du sådan set bare oprette en master account (gjorde jeg i hvertfald) lav en mailadresse (en du selv har i forvjen, og din adresse, som du taster ind.

Husk dog at slå remember password til så du ikke skal tampe det ind hver gang.

Og så sku det gerne virke, ellers spørger du bare herinde der er sikkert flere af os der kan hitte ud af det.

Jeg kan bare huske det med at man først sku lave en lokal bruger, og derved en PSN account forvirrede mig i starten.
Gravatar

#189 elwood 16 år siden

For god ordens skyld kommer US udgaven også, til at lave en US account, da det er den PSN store der sker mest på kort sagt.

Det du gør er at du i den menu helt til venstrer laver en ny bruger, og kalder den f.eks. US accont eller ligende, min hedder UK bruger, bare for at gøre forviringen komplet.

Den bruger logger du så ind med lokal, dvs du vælger bare den bruger i din liste, og i menu'en hel ude til højrer der hvor du normalt vælger at logge på internettet, her vil der ved en ny bruger stå noget med at Opret en PSN account eller ligende.

Så skal du sådan set bare oprette en master account (gjorde jeg i hvertfald) Fake en mailadresse, og finde en amerikansk adresse, som du taster ind.

Husk dog at slå remember password til så du ikke skal tampe det ind hver gang.

Og så sku det gerne virke, ellers spørger du bare herinde der er sikkert flere af os der kan hitte ud af det.

Jeg kan bare huske det med at man først sku lave en lokal bruger, og derved en PSN account forvirrede mig i starten.

Med hensyn til Spil, tjaa DarkLight og jeg ser begge ud til at være "forelsket" i Uncharted for tiden, jeg har gennemført det, men det var god kvalitets tid, Er du mere til Ræs ja men så kommer man ik uden om MotorStorm, det har dog en enkle grum brøler... ingen Splitscreen Multiplayer!

Men ja min Farvorit i år må nok blive Uncharted, Ratchet er bestemt heller ikke et dårligt spil.

Men igen hvad er dine genre er det, som det kommer an på.

Self. skal du ha Call of Duty 4, det kommer som en selvfølge 8-)
Gravatar

#190 filmz-bullettooth 16 år siden

jeg takker for svar, det lyder som om det trods alt er til at finde ud af....... ihhhhh er det ikke snart juleaften...hehe. Bilspil har altid haft en plads i mit hjerte, så motorstorm vil jeg da tjekke ud, også det nye need for speed. Mht til HD, så skriver PS3 at fjernsynet understøtter det så jeg er fuldt ud fortrøstningsfuld der. Tjekker os lige call of duty ud. Er der nogen herinde der mødes og spiller online, kan det være jeg er frisk når jeg får øvet lidt, men det er vel heller ikke alle spil der understøtter dette...?
--------- for rent ---------

Skriv ny kommentar: