#190 Det nye NFS ville jeg så holde mig langt fra personligt, man kan heldigvis prøve en demo af det, og se hvor bad det er.
Jeg ville personligt heller gemme pengene til f.eks. Burnout Paradice, men det så også mere min genre.
Du har en hel by fra start af, som du kan gå på opdagelse i, og finde short cuts og alternative ruter. "demo kommer den 13 Dec."
Integretet Multiplayer, hvor du ikke bruger menu'er du joiner et spil og hvis du ser en buddy som har joinet din by, så flasher du bare med lygterne og bam i er igang med et ræs. (dette gælder også for xbox360 ver., så det er ikke en PS3 ting kun, som en del havde troet i starten)
Ellers så er Colin McRae - Dirt også et godt bud, hvis man f.eks. er til rally spil.
Hehe med hensyn til Online, vi har jo en fin liste, kan ik lige huske link, med oversigt over filmz'er med PS3, og der er da nogen som har spillet mod hinanden "motorstorm var der gang i har jeg læst" men jeg er lidt splittet fordi jeg har både en PS3 og en Xbox360, min gamle klassekammerart fra folkeskolen af har også en xbox360, så det meget svær når jeg skal købe spil hehe(i værste tilfælde ender jeg måske med at købe Burnout Paradice 2 gange, for at ku spille med begge grupper)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gode gamle Colin Mcrae (rip) ja det havde jeg til pc for en evighed siden, det kunne være et herligt gensyn. Tjekker lige NFS inden jeg køber....takker for heads up!
#197 Hardened, det var den jeg blev tildelt da jeg gennemgik træningen i starten, som jeg tog forfra igen og igen, fordi jeg ikke brød mig om at han talte ned til mine evner 8-)
Forbanede Tv station, den var satme led.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#191 elwood 16 år siden
Jeg ville personligt heller gemme pengene til f.eks. Burnout Paradice, men det så også mere min genre.
Du har en hel by fra start af, som du kan gå på opdagelse i, og finde short cuts og alternative ruter. "demo kommer den 13 Dec."
Integretet Multiplayer, hvor du ikke bruger menu'er du joiner et spil og hvis du ser en buddy som har joinet din by, så flasher du bare med lygterne og bam i er igang med et ræs. (dette gælder også for xbox360 ver., så det er ikke en PS3 ting kun, som en del havde troet i starten)
Ellers så er Colin McRae - Dirt også et godt bud, hvis man f.eks. er til rally spil.
Hehe med hensyn til Online, vi har jo en fin liste, kan ik lige huske link, med oversigt over filmz'er med PS3, og der er da nogen som har spillet mod hinanden "motorstorm var der gang i har jeg læst" men jeg er lidt splittet fordi jeg har både en PS3 og en Xbox360, min gamle klassekammerart fra folkeskolen af har også en xbox360, så det meget svær når jeg skal købe spil hehe(i værste tilfælde ender jeg måske med at købe Burnout Paradice 2 gange, for at ku spille med begge grupper)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#192 filmz-bullettooth 16 år siden
#193 filmz-DocDoom 16 år siden
#191 "med hensyn til Online, vi har jo en fin liste, kan ik lige huske link"
Men det kan jeg! http://filmz.jottit.com/
#194 filmz-bullettooth 16 år siden
#195 filmz-Kadann 16 år siden
http://www.cdon.com/main.phtml?prod=570606&nav...
http://www.cdon.com/main.phtml?prod=708241&nav...
#196 elwood 16 år siden
Damm det holder, jeg ku godt li næstsidste mission, den var ekstrem action packed, ikke at de andre ikke var det, men den her skreg bare kaos x10
Ret munter Rap sang om Initiv Ward til sidst også hehe, og en god
#195 Rainbow Six 5 ? hmm sidst jeg tjekkede hed det bare Rainbow Six: Vegas
#197 filmz-DocDoom 16 år siden
#198 filmz-Kadann 16 år siden
Det kaldes copy/paste fra CDON, jeg har ikke spillet Rainbow Six siden Raven Shield, så jeg aner ikke hvor langt de er nået. :)
#199 elwood 16 år siden
Forbanede Tv station, den var satme led.
#200 filmz-DocDoom 16 år siden