#211 Hehe :) Jeg har hørt rockband er på vej, så måske jeg hellere skal slå koldt vand i blodet :) Jeg tror også, jeg hurtigt løber tør for musik der passer til min smag :D
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Og selv om der ikke er noget om Bruce Springsteen endnu, kan det ikke udelukkes det kommer sener, jeg køber det primært for guitar delen, selv om jeg godt ved det mest er beregnet på band, men jeg satser på to GH fans kan få lidt sjov med det.
Bare hele måden Crowd og Bandmedlemmerne integere med hinanden på er sublimt, og jeg vil jo bare more mig, det ikke et point ræs for mig.
#210 Nu læser jeg ikke noget om aldres gruppe, men jeg går udfra det er til voksne, da du jo har Lego Star Wars, og det er om noget et sublimt spil.
GOW ved jeg du også har, hmm altså der er jo altid Halo 3, COD4 har desværre ikke Splitscreen.
hvilken genre ? der er jo også en oldsag som PGR3 til Xbox'en.
Splitscreen er desværre ved at udø lidt så vidt jeg kan se, og det ærgvre mig meget, jeg leder selv tit efter gode Xbox360 co-op spil.
Rainbow Six Vegas har også Splitscreen så vidt jeg ved.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#213 Ja det var mest til den ældre halvdøde befolkningsgruppe, som jeg befinder mig i. Jeg gider ikke sidde og spille konsol spil alene og det lyder kedeligt at co-op og splitscreen er så outnumbered. Jeg havde håbet på Cod4 eller i den stil. Assassins Creed, Crysis spil. Hmmmm ellers må man vel blot hive Medal of Honor frem af PC sækken og rundbarbere nogle allierede på Stalingrad :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#185 haha det ham den overenergiske mand fra teamet af de interviewer, ham som gik hel i ekstase over han måtte bande på Live tv i forbindelse med en gamespot Dækning (mener det var PAX)
"can I say shitcock?"
Og ja det ku han godt i følge Ryan Mcdonell, så det gjorde han uafbrudt derefter, han var hel oppe og køre, jeg var flad af grin over ham.
Nåja Spillet begynder da også og se intressant ud igen, er spændt på om de får det pudset ordentlig af, en del kritik har gået på håndtering af køretøjer i spillet.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#216 - Selvom det ikke helt, er det du efterlyser, vil jeg frygtelig gerne slå et slag for "Call Of Duty 4" til PS3. Udover, som sikkert er nævnt tidligere i tråden, split-screen muligheden, er der også den fantastiske online-del. Denne er virkelig gennemført og meget vanedannende. Det fjerner muligheden for Co-op med to spillere på samme skærm, men muligheden for et såkaldt "online friendparty" er der stadig. Man mister muligheden for fysisk at være tilstede med sin makker. Men får så muligheden for at nyde skærmen selv. Der er desuden et hav af forskellige små spil som kan spilles. Alt fra taktik prægede teamgames, til "deathmatch games" hvor alle skyder på alle. En anden smart ting ved online-delen er at sværhedsgraden bliver, efterhånden som du selv bliver bedre, ligeledes højere og højere. Du ender i sværere spil, med bedre rangerede spillere etc.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#211 filmz-Kadann 16 år siden
Guitar Hero.. sæt i værk!
#212 filmz-Bruce 16 år siden
#213 elwood 16 år siden
Og selv om der ikke er noget om Bruce Springsteen endnu, kan det ikke udelukkes det kommer sener, jeg køber det primært for guitar delen, selv om jeg godt ved det mest er beregnet på band, men jeg satser på to GH fans kan få lidt sjov med det.
Bare hele måden Crowd og Bandmedlemmerne integere med hinanden på er sublimt, og jeg vil jo bare more mig, det ikke et point ræs for mig.
#210 Nu læser jeg ikke noget om aldres gruppe, men jeg går udfra det er til voksne, da du jo har Lego Star Wars, og det er om noget et sublimt spil.
GOW ved jeg du også har, hmm altså der er jo altid Halo 3, COD4 har desværre ikke Splitscreen.
hvilken genre ? der er jo også en oldsag som PGR3 til Xbox'en.
Splitscreen er desværre ved at udø lidt så vidt jeg kan se, og det ærgvre mig meget, jeg leder selv tit efter gode Xbox360 co-op spil.
Rainbow Six Vegas har også Splitscreen så vidt jeg ved.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#214 filmz-Bruce 16 år siden
#215 elwood 16 år siden
#216 filmz-Bruce 16 år siden
#217 elwood 16 år siden
"can I say shitcock?"
Og ja det ku han godt i følge Ryan Mcdonell, så det gjorde han uafbrudt derefter, han var hel oppe og køre, jeg var flad af grin over ham.
Nåja Spillet begynder da også og se intressant ud igen, er spændt på om de får det pudset ordentlig af, en del kritik har gået på håndtering af køretøjer i spillet.
#218 Bony 16 år siden
#219 filmz-Bruce 16 år siden
#220 Bony 16 år siden
EDIT: Ja, split-screen. Op til fire spillere på samme tid. Mente det nok. :)
EDIT 2: Men ikke som co-op ved mission, skal det lige siges. Kun deathmatch og andre action prægede småspil.